Bizar!

Hoi!

Hier blijheid (en onzekerheid) alom. Vanochtend weer getest; hartstikke positief. Mijn man en ik hebben afgesproken dat we nu weer blij mogen zijn. Ik ga jullie dus weer verlaten! Toch zal ik hier blijven lezen om anderen waar nodig een hart onder de riem te steken.

Gr. Louise

GEFELICITEERD!

En bedenk dat de kans dat het nu wel goed gaat, veel groter is dan de kans dat het fout gaat! Probeer maar veel afleiding te zoeken en er een beetje op te vertrouwen. Niet te veel op klachten en je lichaam letten, want dat zegt allemaal niks. Bij mijn dochter had ik superveel klachten vanaf de positieve test en bij deze zwangerschap kwam dit pas bij week 8.... en in mindere mate ook nog eens. Dus ja.... zegt allemaal niks over de gezondheid van je kindje!

Geniet ervan!

Van Harte gefeliciteerd!

Wat een geweldig nieuws. Ik ben echt blij voor je dat het zo snel weer raak is!!
Probeer er vooral van te genieten, ookal begrijp ik je onzekere goed hoor..

Veel liefde, geluk en gezondheid gewenst!

En nu inderdaad wegwezen hier..;-) Hoop je snel te volgen naar het Zwanger Forum!

Liefs Lisette

Het zou wel heel fijn zijn als het weer raak is!
Het kan ook best alweer zo zijn, ik hoop het echt voor jullie!!!

Maar hou je er wel rekening mee dat het HCG hormoon lang in je lichaam blijft en dat dat ook een positieve test kan geven!
Ik wil je niet bang maken en ik hoop echt dat je zwanger bent, maar probeer wel zo snel mogelijk zekerheid te krijgen dmv een echo

Terug
Bovenaan