blaasontsteking

Hoi Fiona,

Bedankt voor het compliment dat je haar naam mooi vind. Ze heeft een donkere papa (al is dat niet echt te zien aan haar haha ze is  nogal licht uitgevallen dus ik was dominant denk ik) vandaar dat we een originele naam hebben bedacht.

Donderdag naar de kinderarts geweest en ze moet voor een echo 27 maart en 18 april krijgt ze een cathetertje in (vind ik erg zielig) en dan gaan ze kijken hoe de urine loopt.
Deze onderzoekjes doen ze uit voorzorg. Ik heb ook niet echt het idee dat er iets ergs aan de hand is maar ben wel blij dat ze alles voor de zekerheid nakijken.

Ze heeft natuurlijk antibiotica gehad en nu heeft ze weer een schimmelinfectie! Daar baal ik nu dus weer van. Maar ik geloof niet dat ze er veel last van heeft gelukkig. Nu maar hopen dat het met de medicatie van de huisarts snel over is.

Ik hou je op de hoogte.

Groetjes Anja
 
Hoi Anja,

Spannend hè, die onderzoekjes? Die echo zal ze wel geen probleem vinden, maar zo'n cathetertje is wel erg zielig. Ik weet nog wel dat toen mijn dochtertje dat kreeg, ik er zelf ook bij stond te huilen. Ze krijste zo, en dat gaat je dan door merg en been.....
Gelukkig mag mama of papa bij haar blijven staan, dat scheelt ook alweer voor haar denk ik. In principe gaat zo'n onderzoekje heel snel, het is vooral dat inbrengen van dat slangetje wat zo vervelend is voor haar.
Maar goed, dan weet je tenminste zeker dat er niets aan de hand is!

Die schimmelinfectie krijg je heel vaak als je antibiotica hebt gebruikt. Daar zal ze inderdaad niet zoveel last van hebben denk ik.

Alvast heel veel succes 27 maart, en als ik je niet eerder "zie" dan ook alvast heel veel succes en sterkte toegewenst op 18(?) april!

Ik hoop weer es wat van je te horen.

Groetjes Fiona
 
Hoi Fiona,

nou we zijn vandaag geweest voor dat onderzoekje met die catheter en het is echt hartstikke goed gegaan. We hebben nog geen uitslag maar onze kleine meid was zo ontzettend lief! Ze heeft absoluut niet gehuild daar waren we natuurlijk heel blij om. Dus ik geloof ook niet dat ze het als naar heeft ervaren.

Volgende week moeten we om de uitslag.
De uitslag van de echo was helemaal goed. Ik laat je weten wat de uitslag was van het onderzoek van vandaag.

Groetjes Anja
 
Hoi Anja,

Wat fijn dat dat onderzoek zo goed is gegaan! Wat is ze flink zeg! Dan heeft de arts het gelukkig ook goed gedaan, want je hoort nog wel es dat ze een te dik cathetertje gebruiken, en dat doet natuurlijk heel erg pijn!
Het is al een heel goed teken dat de echo goed was, dan heeft ze in ieder geval geen aangeboren afwijking aan haar niertjes ofzo.
Wel even een spannend weekje voor jullie.. Maar dan weten jullie het in ieder geval zeker!
 Ik  voor jullie!

Liefs Fiona
 
Terug
Bovenaan