Blabla

Wat lief van je!

Het gaat wel beter.
We hebben een goed gesprek gehad.
Mijn man kan niet genieten van seks omdat hij druk voelt om te moeten "presteren" .
En dan lukt het natuurlijk niet.
Maar ik ben erg bang voor de toekomst.
Volgende maand word ik al 35...
Dat zit zo in mijn hoofd. En als ik zwanger ben, dan nog maar afwachten of het goed gaat. Ik heb al 2 miskramen gehad en de kans op herhaling word na de 2e miskraam groter.
Dus dan ben je weer zo een paar maanden verder.
En dan worden de risico's te groot.
Dat wil ik niet, niet voor ons en niet voor mijn kinderen. Dus die druk voelt zwaar.
En ik weet het...ik moet het los laten,,,afleiding zoeken etc. Dat probeer ik ook. Maar ondertussaen hou ik mezelf voor de gek, want zit het toch steeds in mijn hoofd.
Ik vond zwanger zijn zoooooooo geweldig!
En de ontwikkeling van zo'n baby zooooooo bijzonder.
Ik ben erg bang dat ik dat niet meer ga mee maken.
Voor mensen die bezig zijn met de 1e, klinkt dit misschien erg egoistisch.
Zo van;" je hebt er al 2, dus zeur niet!"
Maar juist omdat ik weet hoe leuk het is wil ik het zo graag....

Genoeg over mij nu...
Hoe gaat het met jou? Lukt het los laten?
Wanneer is je nod?
Heb je een goed gevoel?
Gebruik je eigenlijk ovulatie testen?

Groetjes!!

niks egoistisch....wij zijn maar net bezig voor de 2de en ik snap jouw gevoel heel goed,van het nog keer zwanger willen zijn, dat zo´n klein hummeltje groeit in je buik.

Ik moet er ook voor waken dat het klussen geen moetjes worden en laat hem idd niet weten wanneer de vruchtbare dagen zijn...
bij ons zal het nog wel ff duren, mijn vriend werkt deze maand zo veel dat hij blij is dat hij ´s avonds zijn bed ziet om te slapen haha en volgende maand heb ik het heel druk, ieder jaar rond pasen dus denk ook niet dat het er dan van komt...

En plan iets voor jezelf, laat jezelf lekker verwennen in ee spa of iets. belangrijk is dat je lichaam en geest weer in balans komen.. (heel makkelijk gezegd, ik weet het...)

Ah goed van je dat je met je man er over gepraat hebt. Mijn vriend vond dat ook echt niet leuk en het lukt hem dus ook niet echt.

Je angst om de toekomst begrijp ik super goed. Ik ben natuurlijk al 35. En ik maakte me ook mega druk over het leeftijdsverschil dat steeds groter wordt. Hierdoor neemt de druk alleen maar toe inderdaad en ik denk dat dat weer niet bevorderlijk is voor je relatie en voor zwanger worden.
Ik dacht dat ik geen stress had maar ik las ergens: als je elke maand sex op de klok hebt en elke menstruatie is een grote teleurstelling dan is dat ook stress.

Met mij gaat t nu goed. Misschien zijn t die druppels of de acupunctuur. Of de beslissing om me niet meer zo te laten leiden. Dus zoveel mogelijk leuke dingen plannen....focus op iets anders.
Natuurlijk kan ik het niet helemaal loslaten. Maar ik voel me nu wel beter.
Ik probeer ook echt te focussen op de voordelen van twee. Financieel, tijd technisch etc.
Ik probeer te accepteren dat als t niet lukt dat t ook goed is. Al is dat natuurlijk wel makkelijker dan gezegd. Ik heb altijd gedroomd van een gezin met drie. Stel dat die droom niet uitkomt...
Maar nogmaals ik probeer me daar nu niet op te richten en wat t ook is...het helpt nu.

Heb deze maand wel ovulatietesten gebruikt van 123testen geloof. Daar word ik niet echt wijzer van eerlijk gezegd. Maar goed....hoef deze maand niet te twijfelen aan onze inzet :).

Ik heb volgnde week maandag mijn nod.
Of ik er een goed gevoel over heb...echt geen idee. Ik heb elk maand sinds ik er mee bezig ben elke keer zulke rare dingen dat ik echt niet meer weet wat ik moet voelen.
Probeer me er op in te stellen dat t nog even duurt. En troost me met t feit dat ik geboortejaar 2014 leuker vind dan 2013 en dat ik ook t liefste verlof zou hebben in de zomer/ lente.
Als t nog even duurt zou t op die vlakken weer een voordeel zijn.

Nou lang verhaal.
Wannneer heb jij je nod? Misschien heb je toch nog een mini kansje (voorvocht)?

Terug
Bovenaan