Ah goed van je dat je met je man er over gepraat hebt. Mijn vriend vond dat ook echt niet leuk en het lukt hem dus ook niet echt.
Je angst om de toekomst begrijp ik super goed. Ik ben natuurlijk al 35. En ik maakte me ook mega druk over het leeftijdsverschil dat steeds groter wordt. Hierdoor neemt de druk alleen maar toe inderdaad en ik denk dat dat weer niet bevorderlijk is voor je relatie en voor zwanger worden.
Ik dacht dat ik geen stress had maar ik las ergens: als je elke maand sex op de klok hebt en elke menstruatie is een grote teleurstelling dan is dat ook stress.
Met mij gaat t nu goed. Misschien zijn t die druppels of de acupunctuur. Of de beslissing om me niet meer zo te laten leiden. Dus zoveel mogelijk leuke dingen plannen....focus op iets anders.
Natuurlijk kan ik het niet helemaal loslaten. Maar ik voel me nu wel beter.
Ik probeer ook echt te focussen op de voordelen van twee. Financieel, tijd technisch etc.
Ik probeer te accepteren dat als t niet lukt dat t ook goed is. Al is dat natuurlijk wel makkelijker dan gezegd. Ik heb altijd gedroomd van een gezin met drie. Stel dat die droom niet uitkomt...
Maar nogmaals ik probeer me daar nu niet op te richten en wat t ook is...het helpt nu.
Heb deze maand wel ovulatietesten gebruikt van 123testen geloof. Daar word ik niet echt wijzer van eerlijk gezegd. Maar goed....hoef deze maand niet te twijfelen aan onze inzet

.
Ik heb volgnde week maandag mijn nod.
Of ik er een goed gevoel over heb...echt geen idee. Ik heb elk maand sinds ik er mee bezig ben elke keer zulke rare dingen dat ik echt niet meer weet wat ik moet voelen.
Probeer me er op in te stellen dat t nog even duurt. En troost me met t feit dat ik geboortejaar 2014 leuker vind dan 2013 en dat ik ook t liefste verlof zou hebben in de zomer/ lente.
Als t nog even duurt zou t op die vlakken weer een voordeel zijn.
Nou lang verhaal.
Wannneer heb jij je nod? Misschien heb je toch nog een mini kansje (voorvocht)?