Blauwe handjes.

Hoi Meiden,

Sylvan heeft nu het kouder is vaak koude en blauwe handjes. Als hij op bed ligt begrijp ik het wel, want boven is het gwn koud, vergeleken met hier. Normaal staat de verwarming op 19gr, maar nu hebben we hem toch op 19,5 gezet voor Sylvan.
Maar zijn handjes blijven dus blauw en koud. Als ik zijn handjes warm maak, dmv te wrijven zijn ze eventjes mooi roze, maar na 10sec verkleurd het alweer.
Nu weet ik dat dit nix ernstigs is, maar het is toch wel een heel vervelend gezicht, en voor Sylvan zelf lijkt het me ook niet fijn.
Ik heb gauw last van koude voeten, en dat vind ik ook niet fijn.

Hebben jullie tips, behalve wrijven en wantjes aandoen, want die houd hij dus mooi niet aan.

Liefs Deb.

De wantjes vastmaken aan zijn pyama of de verwarming hoger zetten. Charlotte heeft er ook last van en ik vind het ook lastig. Wij zetten de verwarming iets hoger.
Ik geloof dat als de handjes een beetje koud zijn dat het dan niet erg is, maar blauw van de kou vind ik eng!

Groetjes Babybelle

Ik zou toch ook de verwarming wat hoger zetten. Zeker op een slaapkamer kan het wat kouder zijn. Wij hebben een thermometer op de baby foon en als het beneden een graad of twintig is, is het boven maar 14 graden.

Hai hai,

De thermoter geeft aan dat het 14gr is op zijn kamer. Best koud dus.. Hebben nu de verwarming ff open gezet, en zetten hem dan strax weer uit, als hij gaat slapen. De warmte blijft dan volgens mij wel ff hangen.

Liefs Deb.

Hoi Debby,

Met dit weer laten wij ook 's nachts de verwarming heel zachtjes aan. Het is echt heel koud buiten en bij ons blijft de warmte niet de hele nacht hangen.

Groetjes Babybelle

Nou hier moet de verwarming echt aan. En ik hou hem vannacht ook aan. Het is normaal 's nachts 16-17 graden, maar het duurde 4 uur! voordat de temperatuur op 20 was in de huiskamer. Boven was het wel al sneller warm.

Maarre gewoon aan laten staan hoor!

groetjes Maris

Hier staat ook de verwarming aan hoor, het is nu 23 graden op Daniëlle dr kamer. Vannacht is de kachel wel uit want hij maakt nogal herrie en daar wordt ze dan weer wakker van. (lichte slaper) Maar ze ligt ook nog lekker in een winterslaapzak en onder de dekens, dus ze heeft t niet snel koud.

groetjes van Sonja

Hier geen verwarming aan, de temperatuur schommelt tussen 16-17 graden op Kyans kamer. Maar liever iets te fris dan te warm, heb altijd begrepen dat dat gevaarlijker is dan koud. Kyan heeft wel een dekbed maar geen slaapzak meer, dat wilde hij ineens niet meer na zijn tweede verjaardag, of hij zichzelf daar te groot voor vond? Whaha!
Maar bij 14 graden zou ik ook de verwarming even aanzetten overdag hoor! Alleen ik zou hem niet open laten staan, nu is Kyans kamer goed geisoleerd dus ik heb misschien makkelijk praten maar ik krijg zelf altijd hoofdpijn en een droge keel van de verwarming vandaar!

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan