Blauwe handjes.

Kniekousen als 'wantjes' aandoen.... Dan gewoon romper en pyjama eroverheen. Doordat die sokken zo lang zijn, en onder de kleertjes zitten, krijgen ze ze niet zo snel uit.

Groetjes, Karin

Kniekousen?? Die heb ik niet eens, whaha! ;-

Wel een goede tip!!

Vannacht dus de verwarming aangehad op 17gr. Moet zeggen dat ik het behoorlijk warm vond op zijn kamertje toen ik binnenkwam, maar ja.. Bij ons staat het raam ook altijd open in de slaapkamer, zodat het lekker fris blijft.
Maar Sylvan had/heeft dus nog steeds blauwe handjes. Hebben hem nu hier beneden ook maar een extra truitje aangetrokken, maar dit lijkt ook nix te helpen.

Liefs Deb.

Misschien heeft hij gewoon een wat mindere doorbloeding in zijn handjes? Mijn vriend heeft ook altijd koude handen, weet alleen niet of dat vanaf kind al was....Misschien dat de ha er wat over kan zeggen? Want als jullie verder nergens last van hebben dan zal het toch aan Sylvan liggen.
Natuurlijk zijn die ukkies nog niet zo druk met de handjes als wat grotere kindjes, en ze gaan misschien ook wat vaker in de mond waar het meestal ook niet veel warmer van wordt....

Groetjes Sas

Roan heeft hier ook last van, al van af zijn geboorte en vorig jaar is het zelfs in het ziekenhuis onderzocht en daar is niets uitgekomen en ze houden het op te te langzame doorbloeding, het kan geen kwaad maar het is wel vervelend.
Roan zijn vader heeft het ook maar niet zo erg als Roan, die zijn handjes en voetjes blijven af en toe gewoon paars en donkerblauw.
Hij is vorig jaar onderzocht op het fenomeen van Raynaud maar gelukkig was dat het niet.

Groetjes Mascha

Terug
Bovenaan