Bleef hopen dat ik niet bij dit forum hoefde te komen, maar helaas..........

Hoi Patricia,

Ik vind het een beetje vreemde reactie van je ha..... Je bent tenstotte toch al anderhalf jaar bezig? Ongelduldig....ha! Ze hanteren niet voor niets de 1jaarregel om door verwezen te worden. Sorry hoor! Ik word er gewoon een beetje pissig van....

In elk geval goed dat je mannetje zijn zwemmers mag laten testen. Doe vooral waar jij je goed bij voelt, meid!
Mijn man heeft zijn zwemmers afgelopen donderdag weggebracht. De uitslag is als het goed is al binnen. Maar ik bel nog maar even niet. (vind het stiekem een beetje spannend!). Afgelopen vrijdag was mijn eerste ongidag en heb ik bloed laten prikken. Maandag moet ik naar de gyn voor een inwendige echo. Dan zal ik ook vragen naar de uitslagen van de zaad- en bloedtest. Erg spannend, maar voor mij voelt het toch wel goed om in het zh te lopen. Er is idd heel veel mogelijk in de ziekenhuiswereld...goddank!

Het blijft balen als iemand vertelt dat ze zwanger is. Ook al ben je voor hen natuurlijk wel blij. Een vriendin van mij vertelde vorige week dat ze zwanger is van de derde. Ze heeft 2 weken moeten huilen, omdat het veeeel te snel was! Ze heeft twee meiden van 3 en anderhalf. Ze wilde het liefst zo snel mogelijk bevallen, het was allemaal niets...blabla....

Ik kon niet meer opbrengen dan: meid, wees blij, je wilde toch graag een derde. Probeer ervan te genieten. Ik kon het niet opbrengen om medeleven te voelen. Ik was stikjaloers....

Sterkte en een fijne vakantie!

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan