blegh...

Hey meiden,

Ff klagen..voel met zo bluh....! Misselijk en zo futloos!
Had ik bij mijn twee anderen geen last van. Alleen savonds heel moe en verder met avondeten niet zo'n trek.
Heb ook nog eens een vervelende kriebelhoest waardoor ik nog minder goed slaap...:(
Hoop dat dit snel over gaat...! Ben nog niet eens 7 weken....met 2 kleintjes is dit niet echt te doen.

Meer meiden klachten?

Vervelend zeg! Ik ben ook wel wat eerder moe. Vooral als ik een stukje fiets.. Verder merk ik sinds gisteren dat ik met vlagen wat misselijk ben. Moet dus regelmatig wat eten om dat te voorkomen. Dat had ik de vorige keer ook. En last van m'n stuitje maar dat is het wel.

Voel me vandaag stukken beter, gelukkig! :)
Begon al bang te worden dat het iedere dag erger zou worden....en dan maak ik meteen zorgen dat ik nog 6 weken doodziek zal zijn ;-) ben n beetje n worry kipje...

Ik heb de afgelopen 2 dagen voor het eerst overgegeven in de ochtend.. Ben vandaag 6 weekjes.
Getsie derrie wat voelde ik me beroerd zeg!
Vanmorgen voelde ik het ook opkomen dus ik dacht snel wat eten dan gaat het misschien weg.. Niet dus want na een half uur kwam alles er uit:(
Ik heb ook vaak het gevoel alsof ik honger heb maar geen trek dan voelt het echt zo .. Of er moet iets in of er moet iets uit.. Volgens mij vind me vriend het maar niks haha Maargoed we krijgen er iets moois voor terug zeg ik elke x tegen mezelf:)
Hoe voelen jullie je?

Ik ben ook wel snel moe moet ik zeggen, maar voor de rest nergens last van! Ben wel erg onrustig en kan geen rommel meer zien... M'n vriend vindt dit een fijne bijkomstigheid aangezien ik altijd ontzettend veel rommel maak! Haha! Ben dus al flink aan het opruimen en poetsen geslagen.

Ik heb de hele dag door een misselijk gevoel!
Ik voel me echt belabberd...niet zo erg dat ik moet spugen maar wel gewoon rot!
Ben nog niet eens 7 weken!
Ik ben uitgeteld... Maar slaap snachts slecht.
Gisteren redelijk pittig gegeten en ik heb de halve nacht wakker gelegen van brandend maagzuur....

Maarrrrr... Alles voor het goede doel, toch???
Bij mijn eerste zwangerschap had ik hier veel minder last van trouwens... En sliep ik om 20.00 uur al op de bank!!
Heel anders dus!!!
Dit keer misschien een jongetje ??? :)

Klinkt herkenbaar Linda. :)
Hopelijk gaat het beroerde snel over! Sterkte allemaal meiden....en idd maar voor ogen blijven houden waar het voor is...al vind ik dat erg lastig op momenten dat ik me niet zo lekker voel...!
Kan trouwens niet klagen de laatste 2 dagen gaat het voor mn gevoel weer wat beter!

Met vlaggen misselijk, zie dat wel ren beetje tegenop eigenlijk. Maar wie weet is dat dit keer anders. Heb wel enorme honger. Als mijn boterhammen erin zitten begint mijn maag alweer te rammelen. Wordt echt flauw. Had ik bij de eerste ook wel een enkele keer in de ochtend, maar dit is absurd, de hele dag door.

Verder wat steekjes in de onderbuik. Hoop dat het net zo soepel verloopt als bij mijn eerste zwangerschap, dat zou ik voor tekenen!

Terug
Bovenaan