blegh...

Nou, ik dacht dat het hier wel meeviel met de klachten: alleen veel last van m'n darmen. Tot ik gisteren weer een dag moest werken: om drie uur stortte ik in zo moe was ik. En dan moest ik thuis nog aan de gang, nog koken en 2 andere kinderen entertainen... pffft, dat belooft nog wat als ik echt aan het werk moet. (Zit in het onderwijs en was nu aan het voorbereiden)
Verder bij vlagen misselijk maar als ik met iets bezig ben zorgt dat wel voor afleiding.

Vanmorgen voor de 3e keer overgegeven..
Die cracker krijg ik er sochtends echt niet in hoor..(als ik nog in bed lig) wat ze zeggen dat helpt tegen de misselijkheid.
Ben op de bank gaan liggen en stukje banaan gegeten, een nectarine en om half 1 in de middag komt net alles er weer uit.. Ik weet niet wat ik moet eten.. Heb ook nergens zin in.. Pff wat een belabberd gevoel. En jullie? Alleen misselijk in de ochtend? Of ook overgeven? Ik ben nu 6 weken en 1 dag
Groetjes!

Herkenbaar, heb dit bij vorige 2 ook gehad. Vanaf eisprong Tot 16 weken. Bij 2e emesafene geslikt, werkt super. Had het nu nog in huis en meteen begonnen, wat een opluchting. Ben pas 4 wk maart nu al dag en nacht misselijk.

Ik gelukkig nog geen last van misselijkheid! Bij de eerste helemaal niet gehad.. Hopelijk dit x ook niet. Wel moet ik goed blijven eten, als ik dat niet doe dan word ik wel misselijk. Verder ben ik sinds vorige week wel dood moe!

Getsie ik kom even klagen hoor.. Elke ochtend ongeveer overgeven en als ik dan wil eten komt het haast weer omhoog als ik het wil doorslikken. Ben ook de hele dag beroerd.. Morgen ben ik 7 weken.
Helaas kan ik geen emesafane of hoe het ook schrijft slikken.. Dus nog ff volhouden! Verder ben ik heel blij hoor met m'n zwangerschap! Alleen die misselijkheid pfffff en jullie?

Vervelend he!
Nog een paar weken! Bij mijn 1e had ik er ook heel veel last van, ik hoop dat ik het nu niet ga krijgen. Ben pas 4,5 week, vorige keer begon het met 6 weken.

Kleine beetjes proberen te eten, en goed blijven drinken... sterkte!!

Sterkte meiden die zich ziek voelen...nog even doorbijten....straks ben je het hopelijk weer zo vergeten!!
Hier gaat het beter...wel een beetje algemeen misselijk...maar mag niet klagen. En moe...en mn kids slapen zo'n beetje om en om op t moment..:S

ah heerlijk zon klaag hoekje ;)

ik ben ook vanaf dag 1 kots misselijk! en honger dat ik heb? ik eet alles wat los en vast zit!! zodra ik niet eet word ik vreeslijk misselijk. dit had ik bij de vorige zwangerschappen ook :( ik kom ook 30 tot 40 kilo aan (...) maaaaaaaaaaar die kilos waren er binnen 9 maanden er weer af!!

andere dames!! succes met de misselijkheid en moe zijn!! wel genieten he!!!

Terug
Bovenaan