Blehh, word hier zo onzeker van....

quote: maike_ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2007 12:04:30'));

Sorry voor mijn taalgebruik maar wat klote dat je nu in deze onzekerheid moet leven ...
Is het niet mogelijk dat je eerder daar terecht kunt? Want kan mij voorstellen dat je nu ook niet zo goed weet wat je nu moet.
In ieder geval ik hoop het beste voor je! En zal zeker voor je duimen volgende week woensdag.

Nee, helaas zal ik toch echt nog een week moeten wachten zei de verloskundige gisteren.

Hoi Jaikke,
Ik wil je niet blij maken met een dooie mus, maar kan het niet zo zijn dat je toch nog zwanger bent?? Is het niet een innestelingsbloeding geweest? Hoe voel je je verder?

groetjes Sonja

quote: Sonja79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2007 13:09:56'));

Hoi Jaikke,
Ik wil je niet blij maken met een dooie mus, maar kan het niet zo zijn dat je toch nog zwanger bent?? Is het niet een innestelingsbloeding geweest? Hoe voel je je verder?

groetjes Sonja

Maar een innestellingsbloeding duurt volgens mij nooit 5 dagen, dit leek meer op een ongesteldheid met rugpijn zelfs. Waar ik normaal nooit last van heb trouwens. Dus ging ervan uit dat het een miskraam was. Misschien waren het er eerst wel 2.......
Hoe ik me voel? Mijn borsten zijn wel anders en heb ook een opgezette buik naar mijn idee.....dus lijkt er toch echt op dat ik (nog/weer) zwanger ben.....maar kan ook bedrog zijn natuurlijk....
Durf het niet meer te hopen na 2/3 miskramen.....
Zal echt af moeten wachten.........

Duimen jullie allemaal voor me

Gr Jaikke

Hoi Jaikke,
Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik reageer op jouw verhaal, reageer eigenlijk nooit hier, maar jouw verhaal trok me aan. Misschien omdat ik zelf maar al te goed weet hoe het voelt om zo onzeker te zijn. Jammer dat je niet eerder terecht kunt in het ziekenhuis, want duurt een week toch wel lang!! Kan de verloskundige niks voor je doen of als je zelf belt en je verhaal uitlegd?
Ik weet wel toen ik bij de tweede zwangerschap bloedverlies had belde ik en kon dezefde dag nog terecht voor een echo.
Ik hoop voor je dat de week snel voorbij vliegt en je snel zekerheid hebt. Ik zal zeker voor je duimen!!!

groetjes Sonja

quote: Sonja79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2007 15:47:39'));

Hoi Jaikke,
Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik reageer op jouw verhaal, reageer eigenlijk nooit hier, maar jouw verhaal trok me aan. Misschien omdat ik zelf maar al te goed weet hoe het voelt om zo onzeker te zijn. Jammer dat je niet eerder terecht kunt in het ziekenhuis, want duurt een week toch wel lang!! Kan de verloskundige niks voor je doen of als je zelf belt en je verhaal uitlegd?
Ik weet wel toen ik bij de tweede zwangerschap bloedverlies had belde ik en kon dezefde dag nog terecht voor een echo.
Ik hoop voor je dat de week snel voorbij vliegt en je snel zekerheid hebt. Ik zal zeker voor je duimen!!!

groetjes Sonja

Hoi Sonja,

Natuurlijk is het niet erg dat je reageert! Daar is het een forum voor toch.

Helaas heeft onze verloskundigepraktijk zelf geen echo-apparatuur.
Ze hebben wel iedere week of om de week, weet ik niet precies, een echo-avond in een andere praktijk/plaats.
Maar ze zei dat ze niet eerder iets kon doen dus dat ik moet wachten tot volgende week, en omdat ik toch al een afspraak heb staan bij de gynaecoloog.
Aan de ene kant vind ik dat ook wel prettig, heb natuurlijk nu al 2 keer meegemaakt dat ik voor een echo ging en dat het hartje gewoon niet klopte.
Dus dat ik dan deze keer  naar de gyneacoloog moet, vind ik eigenlijk wel net zo'n fijn idee.
Omdat ik toch al voor verdere onderzoeken naar hem toe moet.
Als er dan nu toch iets anders aan de hand blijkt te zijn ben ik ook gelijk bij hem.
Tja, ik kan misschien bellen om nog eerder terecht te kunnen, maar probleem is dat ik donderdag en vrijdag de hele dag moet werken.  Kan dan sowieso niet zomaar even tussendoor  weg, aangezien dat  te  ver weg is en heb ook een klas kinderen waar ik  voor sta dus dat is  al lastig dan. Dan is het Pinksteren en vervolgens is het al bijna de 30ste dus hoe graag ik ook eerder wil, is het gewoon makkelijker om tot die 30 ste te wachten......
Gelukkig vliegen mijn werkdagen altijd zo om!

Groetjes Jaikke

Hoi Jaikke,

Vervelend zeg. ik vind het overigens erg raar dat je geen echo gehad hebt na je bloedverlies. Zo weet je toch niet eens of het echt een miskraam was? Bloedingen in de eerste 3mnd van een zwangerschap komen regelmatig voor, dus het kan ook gewoon een goede zwangerschap zijn.  Daarom is bij mij beide keren na mijn bloedingen een echo gemaakt. De 1e keer (had 2x  5 dagen lang bloedverlies) was er niets meer te zien en was het dus echt een mk. De 2e keer (4 dagen bloedverlies)bleek er echter wel nog een vruchtje te zitten, dus het was (nog) geen miskraam. Helaas is dat toch ruim een week later gestopt met groeien, maar het had ook gewoon goed kunnen gaan.

Ben dus erg benieuwd hoe het bij jou is, want aangezien je nog de verschijnselen hebt...... (en 6 weken na een mk nog zwangerschapsverschijnselen hebben kan wel, maar is erg lang).....   O meid, ik hoop zo voor je dat je gewoon zwanger bent!!!

Succes met wachten tot woensdag, en houd ons op de hoogte!

groetjes,
Dion

quote: Dion01 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-05-2007 20:02:48'));

Hoi Jaikke,

Vervelend zeg. ik vind het overigens erg raar dat je geen echo gehad hebt na je bloedverlies. Zo weet je toch niet eens of het echt een miskraam was? Bloedingen in de eerste 3mnd van een zwangerschap komen regelmatig voor, dus het kan ook gewoon een goede zwangerschap zijn.  Daarom is bij mij beide keren na mijn bloedingen een echo gemaakt. De 1e keer (had 2x  5 dagen lang bloedverlies) was er niets meer te zien en was het dus echt een mk. De 2e keer (4 dagen bloedverlies)bleek er echter wel nog een vruchtje te zitten, dus het was (nog) geen miskraam. Helaas is dat toch ruim een week later gestopt met groeien, maar het had ook gewoon goed kunnen gaan.

Ben dus erg benieuwd hoe het bij jou is, want aangezien je nog de verschijnselen hebt...... (en 6 weken na een mk nog zwangerschapsverschijnselen hebben kan wel, maar is erg lang).....   O meid, ik hoop zo voor je dat je gewoon zwanger bent!!!

Succes met wachten tot woensdag, en houd ons op de hoogte!

groetjes,
Dion

Tja, geen idee waarom ik geen echo heb gehad na die bloedingen.
Heb er zelf de laatse keer ook niet naar gevraagd eigenlijk, omdat ik er gewoon van uit ging dat het toch mis was.
Heb toen na die 1e 2  miskramen wel gevraagd of het nodig was om nog een echo te krijgen, maar toen zeiden ze van niet...als ik stolsels had verloren en het bloedverlies stopte dan hoefde dat niet, want dan was het er wel uit zeiden ze.....
Had die eerste keren natuurlijk ook een echo gehad zonder kloppend hartje, dus wist toen echt dat het  mis was.....dit keer was ik nog niet zo ver....

Maar vind het wel echt spannend nu zeg, pfffffffffff.......

Nog steeds afwachten tot volgende week woensdag.....

Groetjes Jaikke

Hoi,

Nou, we zijn afgelopen woensdag naar de gyn. geweest.
En niet te geloven, maar ben na die 3e miskraam(was dus echt een miskraam)  gewoon al gelijk weer zwanger geraakt.
Die ene keer... was gewoon raak....terwijl we gewoon eerst aan  't wachten waren op een ongesteldheid...
Ben vandaag 7 weken op weg...
Op de echo woensdag, was een "kindje"te zien van 6w/3d met hartactie!
Moeten op 20 juni terug komen voor een 2e echo.
Hoop zo dat het dit keer weer eens goed gaat, zijn wel  blij, maar toch wel moeilijk om echt blij te zijn....
Erg spannend weer.

Gr Jess

Terug
Bovenaan