Ben nog steeds niet weer ongesteld geworden, na mijn 3e miskraam op 13 april....
Bijna 6 weken geleden dus...
Na mijn 2 vorige miskramen was ik beide keren, keurig na een maand weer ongesteld.
Toen was ik zelfs beide keren veel langer zwanger en de laatste keer kreeg ik bloedverlies (zo'n 5 dagen lang) met 4 w/4d zwangerschap.
Zou dus denken dat ik daarom al helemaal allang weer ongesteld had moeten worden toch.....
Omdat de ongesteldheid vorige week uitbleef heb ik nog eens een test gedaan, die geeft nog steeds zwanger aan.
Vanwege mijn onzekerheid heb ik net mijn verloskundige maar weer eens gebeld.
Zij zegt dat het best zo kan zijn dat ik toevallig al weer zwanger ben (al lijkt me dat erg onwaarschijnlijk aangezien we door een nare periode maar 1 keer sex gehad hebben, dat moet wel heel toevallig geweest dan.)
Of dat ik toch nog steeds zwanger ben.......
Zij denkt namelijk dat ik anders vorige week geen positieve test meer had gehad....... (al lees ik op internet dat je na een miskraam nog wel 8 weken positief kunt testen...)
Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat de ongesteldheid dit keer helaas pas veel later op gang komt....
Wel denk ik soms, dat mijn borsten wat anders zijn en denk ik vooral 's avonds steeds dat mijn buik opgezetter is.....maar dan denk ik weer dat dat komt doordat we de laatste weken zo veel gesnaaid hebben.....
Verder heb ik met mijn enige goede zwangerschap nauwelijks kwaaltjes gehad, dus dat ik dat nu ook nauwelijks heb zegt dus ook maar weinig bij mij.
Aan de ene kant denk ik, laat me aub snel ongesteld worden!
Maar aan de andere kant hoop ik stiekem dat ik misschien toch nog wel zwanger ben....
Omdat ik toch voor volgende week woensdag mijn eerste afspraak heb staan bij de gyneacoloog, zei mijn verloskundige dat ik beter nog even kan afwachten tot die afspraak.
Dan kan ik evt. ook gelijk een echo krijgen.
Dus nog een week in spanning.....
Iemand iets soortgelijks meegemaakt?
Groetjes Jaikke