Blehh, word hier zo onzeker van....

Ben nog steeds niet weer ongesteld geworden, na mijn 3e miskraam op 13 april....

Bijna 6 weken geleden dus...
Na mijn 2 vorige miskramen was ik beide keren, keurig na een maand weer ongesteld.
Toen was ik zelfs beide keren veel langer zwanger en de laatste keer  kreeg ik bloedverlies (zo'n 5 dagen lang)  met  4 w/4d zwangerschap.
Zou dus denken dat ik daarom al helemaal allang weer ongesteld had moeten worden toch.....
Omdat  de ongesteldheid vorige week uitbleef heb ik nog eens een test gedaan, die geeft nog steeds zwanger aan.

Vanwege mijn onzekerheid heb ik net mijn verloskundige maar weer eens gebeld.
Zij zegt dat het best zo kan zijn dat ik toevallig al weer zwanger ben (al lijkt me dat erg onwaarschijnlijk aangezien we door  een nare periode  maar 1 keer sex gehad hebben, dat moet wel heel toevallig geweest dan.)
Of dat ik toch nog steeds zwanger ben.......
Zij denkt namelijk dat ik anders vorige week geen positieve test meer had gehad....... (al lees ik op internet dat je na een miskraam nog wel 8 weken positief kunt testen...)
Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat de ongesteldheid dit keer helaas pas  veel later op gang komt....

Wel denk ik soms, dat mijn borsten wat anders zijn en denk ik vooral 's avonds steeds dat mijn buik opgezetter is.....maar dan denk ik weer dat dat komt doordat we de laatste weken zo veel gesnaaid hebben.....
Verder heb ik  met mijn  enige goede zwangerschap nauwelijks kwaaltjes gehad, dus dat ik dat nu ook nauwelijks heb zegt dus ook maar weinig bij mij.

Aan de ene kant denk ik, laat me aub snel ongesteld worden!
Maar aan de andere kant hoop ik stiekem dat ik misschien toch nog wel zwanger ben....

Omdat ik toch voor volgende week woensdag mijn eerste afspraak heb staan bij de gyneacoloog, zei mijn verloskundige dat ik beter nog even kan afwachten tot die afspraak.
Dan kan ik evt. ook gelijk een echo krijgen.
Dus nog een week in spanning.....

Iemand iets soortgelijks meegemaakt?

Groetjes Jaikke

Hoi,

Heb je veel bloed verloren dan want ik heb bij de eerste een miskraam gehad en de tweede keer begon het net zo maar het ging toch goed en hebben we 9 maanden later   een gezonde dochter gekregen  terwijl ik tot 9 weken bloed verlies heb gehad.

Gr Christel  

Hoi Jaikke

Ikzelf denk inderdaad dat je of nog zwanger bent of
het al weer bent.In je weet 1keer kan genoeg zijn.
Ik zelf heb nu ook 3miskramen achter de rug waar
van er 1 met 12wk was in ik ben gecurriteerd toen
waren mijn hormoon waarden veel hoger als de laatste
keren met 7 en 8wk.Toen ik begon te vloeien heb ik
een paar dagen later een test gedaan in die waren beide
keren negatief.In vooral omdat de laatste nog niet zo ver
was dan is je hormoonwaarde ook nog niet zo hoog.Daarom
denk ik dat je zwanger bent.Ik zal voor je duimen dat het
al weer raak is of dat je misschien zwanger bent geweest
van een tweeling in dat er nog 1 zit.

Groetjes anita

hoi hoi

ik heb ook op 13 april een miskraam gehad, ik heb vorige week nog ff getest om te kijken of het hormoon wel uit mijn lichaam is en die test was negatief.

Heb je geen na-controle gehad na de miskraam???

ik zelf nl wel om te kijken of ik schoon was, en dat was zo...

Misschien ben je nog steeds zwanger, misschien ben je alweer zwanger.
Ik zal in iedergeval een echo-tje eisen om te kijken of er wat zit, en ik duim natuurlijk voor je dat er een beebje zit!!!!!

liefs randy

Hoi,

Nee, heb geen na-controle gehad....
Het bloeden stopte gewoon na zo'n 5 dagen, ze zeggen  toch dat als het bloeden stopt dat je er van uit kunt gaan dat alles schoon is....
En ik heb dus ook niet om een echo gevraagd...en dat werd ook niet voorgesteld...
Heb ik na de andere miskramen ook niet gehad, zal dan toch overal wel anders gaan.

Het leek op een ongesteldheid. Veel minder bloedverlies als dat ik bij de 1e 2 miskramen had. Nu ook helemaal geen stolsels ofzo.
Maar ik was natuurlijk nog maar 4w/4d...

Ik vroeg aan de verloskundige of ik dan wel gelijk een echo krijg als ik op gesprek ga bij de gynaecoloog. Omdat het eigenlijk een eerste gesprek is voor verdere onderzoeken. Ze zei van wel, dus ik neem aan dat we woensdag horen hoe het er voor staat.....

Dus nog een weekje geduld...

Bedankt nog voor jullie reacties!

Gr Jaikke

Kon het niet laten om vanmorgen nog weer eens een zw.test de kopen.
Dit keer maar de goedkoopste gedaan, haha, ja je blijft aan de gang zo.
En net als vorige week woensdag nog steeds een positieve test.....
Was het nou al maar volgende week woensdag........

Beste Jaikke,
ik wil je geen valse hoop geven maar ik zou maar eens zeer snel een echo laten maken, want als je zo n vroege MK hebt gehad moet! de test echt negatief zijn. wWat er gebeurt kan zijn is dat je van een tweeling zwanger was en dat er eentje afgestoten is er er dus misschien nog wel iets heel moois in je buik groeiit??
Veel succes

quote: spika reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2007 16:30:40'));

Beste Jaikke,
ik wil je geen valse hoop geven maar ik zou maar eens zeer snel een echo laten maken, want als je zo n vroege MK hebt gehad moet! de test echt negatief zijn. wWat er gebeurt kan zijn is dat je van een tweeling zwanger was en dat er eentje afgestoten is er er dus misschien nog wel iets heel moois in je buik groeiit??
Veel succes

Poeh, dat zou wel heel fijn zijn  als er nog iets moois in mijn buik groeit, ga het ook al steeds mee denken...
Dat van die tweeling zou natuurlijk best kunnen ja, zag toevallig pas nog een docu. op tv. waar ze zeiden dat heel veel zwangerschappen beginnen als een tweeling, maar dat je dat zelf bijna nooit weet omdat er vaak maar eentje overblijft.....

Ik wacht het af tot volgende week woensdag bij de gynaecoloog.
Als het zo is, dan is het zo....dus die paar dagen spanning moeten er dan toch nog maar ff bij.....
Eerder zal toch niet lukken ivm met mijn werk en pinksteren er nog bij.

Gr Jaikke

Terug
Bovenaan