Blehh, word hier zo onzeker van....

Hoi Jaikke,

Ik wens je veel sterkte met de echo  en hoop voor je op een mooi bericht woensdag!
liefs Roos ( nu 13 w zwanger na 3 eerdere MK maar gelukkig tussendoor een heel lief meisje gekregen!)

Hee Jaikke....
Tjeetje... Ben een hele tijd hier eigenlijk niet meer geweest en dacht, kom laat ik nog eens ff kijken of ik wat bekenden zie. En nu lees ik dit. Wat een onzekerheid zeg! Ik hoop natuurlijk het allerbeste voor je.
Ik weet eigenlijk niet of ik het je uiteindelijk nog heb verteld, maar bij ons zit het dit keer allemal goed. Inmiddels ben ik 29 weken. Heb alleen vorige week van hemelvaart tot woensdag in het ziekenhuis gelegen omdat ik (bleek achteraf) een ontstoken slokdarm met schimmelinfectie had die door slokdarm, maag en darmen heen zat. En daardoor kon ik dus niet eten of drinken en wel allemaal spugen. Heb 4 dagen aan het infuus gelegen omdat ik volledig uitgedroogd was. Zit nu inmiddels thuis, maar moet zeggen dat ik me nog goed belabberd voel.

Zeg heel veel succes aanstaande woensdag en ik kan me helemaal indenken dat je nu zoiets hebt van...... DE dagen kunnen niet snel genoeg voorbij vliegen!!!
Heel veel sterkte!!!!
Groetjes ieniemienie

Hoi,
Ik zit nu met dezelfde onzekerheid dan jij.
Ik heb 5 april een miskraam gehad en verder helemaal geen pogingen meer ondernomen om zwanger te raken en ik test nu ook nog steeds positief.
Ik kan dinsdag 5 juni voor een echo weg en hopelijk geeft dat meer zekerheid in wat er gaande is.
ik ben dan ook erg benieuwd hoe het met jou afloopt.
Jeanette

Hoi,

Nou, we zijn afgelopen woensdag naar de gyn. geweest.
En niet te geloven, maar ben na die 3e miskraam gewoon al gelijk weer zwanger geraakt.
Die ene keer... was gewoon raak....terwijl we gewoon eerst aan  't wachten waren op een ongesteldheid...
Ben vandaag 7 weken op weg...
Op de echo woensdag, was een "kindje"te zien van 6w/3d met hartactie!
Moeten op 20 juni terug komen voor een 2e echo.
Hoop zo dat het dit keer weer eens goed gaat, zijn wel  blij, maar toch wel moeilijk om echt blij te zijn....
Erg spannend weer.

Jaenette, succes dinsdag!
Hopelijk krijg je dan meer duidelijkheid.

Ieniemienie, wat een rot tijd heb je achter de rug.
Hopelijk voel je snel beter!
Wel super zeg dat je inmiddels al weer 29 weken bent, fijn hoor!
Nou, nog een fijne zwangerschap gewenst, met een goed einde!

Gr Jess

He Jess,

GEFELICITEERD meid! Zal duimen voor je dat het deze keer wel goed blijft gaan. Probeer er (ondanks alle spanning) toch lekker van te genieten met je mannetje!

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan