blij dat ik 1 cyclus gewacht heb na de miskraam

Hoi meiden.
 Moest er spontaan van huilen maar ik heb net getest. Met kruitvat die 2 voor 5 euro en ik zag de streep zo komen. ZWANGER, en dat de 1e ronde na de miskraam.
Tuurlijk blijft het spannend maar heb er ook wel het volste vertrouwen in. Vorige week dacht ik nog: als het de 1e ronde raak is dan komt het goed, want mijn andere 4 kinderen zijn ook van de 1e ronde. En de miskraam niet. Mischien niet helemaal een logische gedachte. Van morgen nog voordat ik de test ging kopen heb ik een schattig babyshirtje gekocht.Was er ineens zeker van.  Ga ik straks inpakken met de test en aan manlief geven. Die verwacht nog geen test. Gisteren zeiden we nog: eind van de week testen

Dit moet toch hoop geven voor jullie. Over 2 mnd wordt ik 40 en het is gelukt. Hoop dat jullie me snel volgen

wauw wat geweldig gefeliciteerd!!!!!!
We gaan hier gewoon allemaal positieve vibes uitzenden en dan komt het helemaal goed met die buikspruit van jullie. Wat heerlijk nog voor je verjaardag..... nogmaals gefeliciteerd!

groetjes,
Marije

Ohhhh meid....wat heerlijk, ik zit hier nu ook te huilen joh! Dit is zo hoopgevend voor mij ook. Geweldig goed nieuws. Dit keer gaat het helemaal goed komen.

Gefeliciteerd!!!!!!

Liefs Petra

hey meid!!!!! proficiat!!!!
we gaan duimen voor je, maar je zegt dat het goed voelt dan komt   dat ook goed!!!
zoiets voel je zelf!!! geniet er van , al is het niet heel gemakkelijk de eerste tijd!!!
dikke kus van wendy

Terug
Bovenaan