blij dat ik 1 cyclus gewacht heb na de miskraam

quote: Wilhelmin reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-02-2008 17:06:16'));

************************************************** **********************************************

Hoop dat het voor iederen gauw lukt met deze glitters

Zie dat je net wat meer jongens dan meisjes gestrooid hebt
Zouden we nu eigenlijk moeten tellen met hoeveel we zijn en hoe het straks allemaal daadwerkelijk uitkomt.... kijken of het uitkomt .

Maar ik hoop ook van harte dat we je snel zullen volgen... dat zou dan een hele rits 2008 babies worden... eindigt het jaar toch nog super

groetjes,
Marije

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
We zitten in hetzelfde schuitje: ik heb ook in november een miskraam gehad (kreeg in de 11e week bij de echo te horen dat het hartje niet meer klopte). Heel verdrietig, maar gelukkig na 1 cyclus wachten nu meteen weer zwanger. Ik hoop zo dat alles in orde komt. Zo ja, dan kunnen we rond 5 oktober onze nieuwe spruit in de armen sluiten. Onze dochter is al weer 5 jaar, en zou dolblij zijn met een broertje of zusje. Zelf ben ik 35 (word 36 in juni). Ik ben nu wel weer gespannen, maar heb bij deze zwangerschap een veel beter gevoel dan vorig jaar. Toen had ik vanaf het begin een heel slecht voorgevoel. Herken je dit?

In het begin had ik niet zo'n slecht voorgevoel maar   bij 8 weken hoorde ik voor het eerst van iemand dat die te horen kreeg bij een echo dat het niet meer leefde. En toen wist ik zeker dat wij dit ook zouden hoeren. En dat hoorde we ook bij de  12 weken,echo

Ik voel me wel goed maar heb dezelfde(of nog steeds)kwaaltjes van de vorige keer. Dat maakt het wel enger maar heb toch wel hoop. De kans is toch niet zo groot dat je 2x hetzelfde gaat meemaken. Maar het kan natuurlijk wel. Ook omdat ik bijna 40 ben. Ga ook elke keer kijken bij de wc. Mischien is dat een goed teken want dat deed ik bij alle andere zwangerschappen ook en die van de miskraam niet. Had toen altijd een maandverbandje bij me voor het geval dat.....

Hoop dat de 1e weken snel voorbij gaan. Gelukkig komen er eerst 2 verjaardag aan. Dus de tijd gaat dan sneller.

Terug
Bovenaan