blij

cu2heleen1

New member
Samen vandaag bij de vk geweest. Het zag er goed uit. Kleine was erg eigenwijs. Wolde niet goed liggen om op te meten. Dus na flink duwen lag het eindelijk goed. Is nu 4, 18 cm. 21 februari uitgerekend. Verder info gekregen en we moeten over vier weken terug en dan ook hebben aangemeld bij kraamzorg.
Manlief vond dit wel Prettiger dan bij de gyn.
(Schoon) ouders gebeld en dingen geregeld. Wat we van hun lenen. Daar waren zij ook wel blij mee.

Hoe gaat het met jullie?
Vandaag was er nog iemand met termijnecho hoe is het bij jullie gegaan en geweest.

Liefs,
 
Hoi cu2heleen1,

Ik heb afgelopen dinsdag mijn termijn echo gehad. Die van mij is 4,7 cm en ik ben 14 februari uitgerekend (we dachten 23 februari). Bij mij wilde die eerst even niet draaien maar na een hoestje was dat ook zo gebeurd. Ik loop nu de hele dag met de echo's op zak en heb meteen van de week alle vrienden en familie die al op de hoogte waren en mail gestuurd met een kopie van de echo. Zoals ze kon zien was alles verder goed bij mij.
Ik kan me voorstellen dat manlief het prettiger vond bij de vk is volgens mij toch een ander sfeertje dan in het ziekenhuis.
 
Wat fijn dat alles er goed uit zag. Ik vond het zelf ook prettiger bij de vk dan bij het zh maar werd bij 30 weken pas overgedragen. ik krijg nu dezelfde gyn als toen dus ik ben benieuwd of het ook scheelt nu ik er vanaf het begin bij loop.
Bij de termijnecho hier ook een eigenwijsje die dus niet wilde draaien bij het hoesten. Niet luisteren begint nu al ;)
 
Wij hebben ook 1 aug de termijn echo gehad.
Alles perfect in orde.
5,5 cm en 13 feb uitgerekend.
Volgens de nub theorie krijgen we weer een meisje.
Nog 8 weekjes en dan weten we het zeker.
Maar volgens mijn vriend zal het echt een meid zijn, al hoopte hij stiekem op een jongentje.
 
Hoi

Wat een eigenwijsjes zijn het nu.
Wat een lengteverschil zit er nu al tussen die van jpu kitty en dora.
Dora jij/jullie willen het geslacht weten... leuk die gedachten erover. Wat is trouwens de nub theorie?

Maris ik denk dat het wel scheelt hoor. Je krijgt dan denk ik toch een iets andere manier van tegenaankijken. Denk ik.

Ik zei donder al tegen manlief dat ik het met dit buikje niet tot 1september kan bewaren. Het geheim.
Hij zei nog "dat lukt wel". Gisteeravond.... tsja je hebt toxh wel een buikje.... toch wel fijn om die bevestiging te hebben. Vanavond maar wat beter over hebben. Ik denk nu zelf voor mij houden tot elf aug. Aangezien dan echt iedereen het weet qua familie. Aan de andere kant loopt er een sollicitatie. Als ze weten dat ik zwanger ben dan wordt ik het niet. In verband met de slaapdienst. Die hoef ik dan negen maanden niet te doen. Hebben zij een probleem....
Het is dus wel lastig om het te bepalen wanneer je het zegt.

Ik heb de echo's niet bij mij. Maar thuis ingescand op de pc. Het zal namelijk vervagen. Is een tip van een andere mamma.

Liefs,
 
Wij zouden nu ook een meisje krijgen volgens de chinese kalender. Bedoel je dit met nub kalender dora?Klopte hij bij jou de vorige keren wel?bij mij namelijk niet. We zouden een jongen krijgen, maar tis toch echt een meid :)
Wij willen het geslacht ook weten. En jullie?
 
Ik zal ook eens kijken op de Chinesche kalender.
Wij willen het beiden niet weten. Alleen 20weken echo ivm hazelip aangezien dat de geboorteplaats kan bepalen. Dus alles wit en beige. Ook wel wat in groen en blauw. Maar een meid kan daar ook in slapen. Muren blijven wit. De kleuren gaan puur om de aankleding. Zoals we hebben een grote teddybeer met bruine sjaal en wij maken nu een blauw/groene muts bij. Of het aankleedkussenhoes...

Maar goed ik heb een dagdienst gehad en ga nu eerst even slapen/rusten pp de bank. Manlief is er toch pas tegen zeven uur. Terwijl hij mij om half zes al wekte.

Liefs,
 
De nub theorie is echt wetenschappelijk dus geen fabeltjes.
Er wordt gekeken naar de stand van het schaambeen, bij een jongen staat deze 30% hoger en bij een meisje horizontaal.
Bin 12 weken is de kans dat het goed bepaald is 75%. we wachten het nog af tot de 20 weken echo.
Misschien heeft de echoscopiste het niet goed gezien, haha. Je weet het nooit.
Bij onze dochter wilde we het ook weten, ideaal.
De juiste naam kiezen, alles lekker roze en bij een jongen alles blauw, heerlijk hoor. Ik hou ervan.
Andere kleuren vind ik gewoon niks, en zo moeilijk om spullentjes te kopen, vooral kleertjes. Dat is tegenwoordig echt niet meer unisex.

 
Terug
Bovenaan