blij

Wij hebben afgelopen dinsdag ook de termijnecho gehad. Alles zag er prima uit. Een mooi fladderend hartje en hij of zij bewoog al goed.

Wij hopen ook met 20 weken het geslacht te kunnen zien. Mijn gevoel zegt een meisje en volgens de chinese kalender word het ook een meisje. Bij mijn andere 2 kids klopt het ook dus wie weet.
Afwachten maar.
 
Nub ik had er nog nooit van gehoord.

Chinesche kalender is voor ons onduidelijk. Op 31 mei kreeg ik pregnyl... dus kan die dag maar ooj 1 juni.
Mei zou meisje zijn en juni een jongen. Gelukkig willen we het niet weten en dat zie je hierin terug.;)

Fijn jesfles dat bij jou ook alles goed is met de kleine.

De kleuren zijn niet altijd even mooi maar dat is gewoon goed zoeken.

Naam... wij hebben al een van de vier namen. Namelijk twee voornamen waarvan de eerste de roepnaam ook is. Het kan soms heel makkelijk gaan.
 
Bij de 1e hadden we een meisjesnaam al ver voor ik zwanger was. Een jongensnaam kwamen we niet uit, dus hebben we de 20 weken echo afgewacht. Als het een jongen was hadden we nog 20 weken om er 1 te bedenken. En nu gaat het weer precies hetzelfde :)
 
Wat grappig maris. Wij zijn ook over de meisjesnaam al uit. Wat gek eigenlijk. Maar nog niet voor de zwangerschap hoor. Toen wilde manlief er nog niet ovrr nadenken.
 
Terug
Bovenaan