blije doos

Ik heb vorige week een mailtje gehad dat ik naar prenatal mocht voor de blije doos. En dat is dan in de 29ste week geweest, dus met 32 weken zal het toch wel echt eens mogen. Of heb je per ongeluk een verkeerde datum/mail ingevoerd? Even checken en anders even contact met ze zoeken zal ik zeggen.

Succes!
 
Hoi Hoi

Ik heb hem zowel van de etos als van de prenatal al een tijdje in huis (ben nu 33 weken)
Als je ze opgegeven hebt krijg je ze vanzelf!
En anders vul je nog een keer een formulier in :D
 
Ik ben ook 32 weken, en heb nog geen bericht voor de blije doos gekregen. Ik heb afgelopen weekend geprobeerd me nog een keer op te geven, maar dan krijg je de melding dat je al aangemeld bent. De tijdschriften krijg ik ook al een tijdje. Vreemd! Ik zal zo wel even proberen een mailtje te sturen.
 
Ik had ook geen bericht gekregen, en heb toen een formulier op internet moeten invullen als iets mis was gegaan of als je vragen had. En paar weken later kon ik hem wel ophalen, heb toen een brief thuis gestuurd gekregen.

Dus als je hem nog niet hebt moet je even op de site kijken wat je kan doen. Want ik heb ervaring dat er degelijk wel eens 1 vergeten wordt hhihi.
 
Terug
Bovenaan