Blije dozen

Volgens mij krijg je de tweede doos van Felicitas pas na de bevalling, en die wordt dat vaak door een hostess gebracht.
Mogelijk wil die je ook nog wat dingen verkopen (tenminste, ik heb ze na een verhuizing een keer op bezoek gehad en toen bood ze verschillende dingen aan zoals een klus-boek en zo, en een flinke korting voor een tripje naar Center Parcs.), maar of je daarin geïnteresseerd is ligt natuurlijk aan jou. Ze maken volgens mij van tevoren een afspraak.

N.
 
Die 2e doos heb ik vandaag gekregen en dan komt er wel een mevrouw mee hoor en die probeert je van alles aan te smeren. Ze hebben best leuke dingen maar er zit ook een hoop onzin bij en aanbiedingen van Center Parcs en zo die je binnen 3 weken moet gebruiken.

Ook wil ze graag verzekering aan je kwijt en wat abonnementen op bladen over kids e.d. Zelfs je ouders komen aan bod want er is nu ook een blad voor opa's en oma's haha!

En eh...ja...ik ben er ingestonken. Ik heb een 'Early Learning Programme' gekocht in 20 delen en een boek over gezondheid van de baby geschreven door een kinderarts.

Ik vond het zo zielig als ze voor niks was geweest.......
 
die aanbieding van centerparcs hoef je niet speciaal binnen 3 weken te gebruiken hoor... Je moet alleen zeggen of je hem wilt gaan gebruiken en dan kun je ze bijv ook vragen met een half jaar terug te bellen. Hadden wij ook gedaan.
 
Die vrouw van felicitas komt echt niet bij iedereen langs. Ik heb 3 vrienden die ook zijn bevallen en alle drie kregen ze de tweede doos gewoon thuis gestuurd.
 
Heb net gister de kruidvat-doos opgehaald. Vond het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Wat kleine dingentjes, speentje, proefpakketjes zan zwitsal en paar kruidvatdoekjes. Maandverband (? moet ik daar nu mee), potje eten en heel veel folders.
Ben vast nog wel iets kleins vergeten, maar in deze sfeer moet je het zoeken.
Het pakket van Felicitas vond ik beter: zat een heel pak luiers in en de monsters waren wat groter+nog een tijdschrift.
 
Terug
Bovenaan