Blijven jullie kindjes netjes op hun rug liggen in bed?

A

Anoniem

Guest
De titel zegt t al; of jullie schatjes op hun rug blijven liggen in bed?
En als ze dat niet doen, wat doen jullie dan?

Ik hoor t wel.

Groetjes

hoi hoi

NEE Ryan blijft niet netjes op zijn rug liggen
toen die 6 maanden was en goed doorhad om te rollen vond ik hem 's morgens ineesn op zijn buik ( ruim 1 uur later dan normaal) slapen op zijn buik in bed.
vond het dood eng en schok heel erg
maar nu doet hij het dagelijks
eerst draaide ik hem steeds trug met het gevolg dat hij er of wakker van werd , nou dan ben je wel weer ff bezig hoor pfff hahaha of hij lag er 10 min. later weer op

na 6 maanden hebben ze niet meer zoveel zuigbehoefte en ze hebben het besef om hun hoofdje te draaien

dus dan hoef je je geen zorgen te maken ( lekker makkelijk gezegt natuurlijk)

maar als Ryan op zijn buik ligt en wakker wordt en niet meer terug kan ( want hij kan niet meer van de buik op de rug) dan meld die zich wel hoor

dus ik zou zeggen

lekker laten liggen maar voor je gevoel iets vaker gaan kijken of babyfoon naast het bed 's nachts deed ik eerst ook voor mijn eigen gevoel

succes en sorry voor ht lange verhaal

groetjes moekje en Ryan 24-07-2007

Hoi

Ja Rinze(6,5 maand)  blijft tot nu toe nog altijd netjes op zijn rug liggen. Nu moet ik zeggen dat hij tot 4 maand ingebakerd heeft gelegen. Nu slaapt hij in een slaapzak met mouwtjes en  stop ik hem strak in tot aan zijn kinnetje met zijn armpjes onder de  dekentjes. Als ik 's ochtends weer bij hem kom ligt hij altijd nog net zo.

Groetjessss!!!!!

Ha ha grapje zeker. Hij ligt al heel lang niet meer stil in bed. Hij draait als we hem neer leggen meteen naar zijn buik en als hij wakker wordt gaat hij vaak zitten in bed en hij probeert ook om te gaan staan in bed. Op zijn rug lag hij de eerste maanden maar zodra hij kon draaien was dat over.

Groetjes van Marloes

Mijn mannetje ligt alleen maar op zijn rug, dus eigenlijk kan ik niet antwoorden, maar.............

Mijn dochtertje destijds was overal lekker vlot mee, toen ze eenmaal ging rollen hebben we het bedje omlaag gezet.  Want toen ze eenmaal beweeglijk werd ging ze echt het hele bed door, achterstevoren etc! En vlot daarna trok ze zich op tot staan (een bijzonder moment om nooit te vergeten)

Groetjes,
Eveline

nee!!!

wat ik doe, en t is misschien niet verantwoord ofzo maar ik stop meestal het einde van haar slaapzak bij het voeteneinde een stukje onder het matras zo heeft ze iets meer tegendruk en als ze toch omdraait schiet het vanzelf los.

Hoi,
Veerle blijft sinds kort ook niet meer "netjes" op haar rug liggen, ze draait op haar zij en op haar buik. Eenmaal op haar buik vindt ze het niet meer leuk en gaat dan keihard krijsen terwijl ze heel goed zelf kan terugdraaien. Ik draai haar dan altijd weer terug, als ze op haar zij in slaap valt laat ik haar gewoon lekker verder slapen.
Groetjes,
Floor

Brian (25-07-07) draait  al vanaf dat hij drie maanden is naar zijn buik. Ik kan je zeggen dat heeft me een hoop slapeloze nachten bezorgd.In het begin konden we hem nog in de babysleep leggen (twee schuimrubberen steuntjes waar ze tussen kunnen) maar opeen gegeven moment rolde hij daar natuurlijk gewoon uit. En ja wat doe je dan.
Wij zijn absoluut tegen snoerbanden ze zijn immers al geruime tijd uit de handel en ik vind het gewoon veel te riskant.
Inmiddels gaat het stukken beter en vind hij het lekker op zijn buik in slaap te vallen, maar vaak draait hij zelf al terug naar zijn rug.
Nu hebben wij een camerasysteem in de slaapkamers van de kinderen dus overdag kan ik hem zo makkelijk in de gaten houden en terugdraaien als ik zie dat hij op zijn buik ligt. Als wij naar bed gaan kijken we altijd nog hoe ze liggen   en moet ik zeggen heb ik nu hij ouder word die onrust niet meer!

succes,
Achnita

Terug
Bovenaan