Blijven jullie kindjes netjes op hun rug liggen in bed?

Hoi Dames...

Thygo blijft tot heden regelmatig toch wel op zijn rug liggen. Overdag wil hij er wel eens een feestje van maken maar dan laat ik hem gewoon liggen. (staat de kachel een beetje aan dus koud kan hij niet worden) In de nacht blijft hij altijd goed liggen, meestal is het zo dat hij smorgens nog net zo ligt als savonds als ik even bi hem gekeken heb of ie wel goed onder de dekens ligt.

Kimm

sinds dat Luuk kon draaien, slaapt hij op z'n buik. hij kan z'n hoofd goed optillen, en legt zijn hoofd altijd goed opzij, zodat de mond/neus vrij ligt. Gaat tot nu toe prima. als k hem op zijn rug neerleg, ligt hij nog geen minuut later op z'n buik. ik draai dus niet meer....

Hoi,

Hidde rolt niet naar z'n buik, maar ging wel naar boven. Nu heb ik langere slaapzakken gekocht en stop die aan de achterkant onder de matras. Dit gaat beter.
Groetjes lynn

Haha op je rug liggen, dat heeft Bas de eerste paar dagen van zijn leven vol gehouden. Al snel draaide hij op zijn buik. Ik heb een paar nachten goed gekeken of zijn hoofd niet in het matras lag. Deze lag altijd opzij. Dus had ik er zelf vrede mee. De arts op het consultatie bureau kon zich er ook niet druk om maken.
Er zijn van die speciale dingen die je om je matras kunt doen zodat de kleine niet kan "stikken" als het niet lukt haar of zijn hoofd terug te draaien.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Bas is nu bijna 10 maanden en hij ligt elke ochtend anders  in zijn bed. We hebben het hoofd en voeteneinde omgedraait en dat hielp. Hij ligt nu wat vaker met zijn hoofd bij het hoofdeind. Maar dwars, lukt ook goed.

hey..

Dyary draait wel gewoon overdag, buik rug, rug buik, maar hij slaapt s'nacht nog met een slaapzak aan.
Hij is nu 7 maanden maar hij slaapt gewoon veel rustiger hierdoor.
ik heb het weleens geprobeerd om hem zonder slaapzak te laten slapen, maar dan blijft hij net zolang huilen totdat hij hem weer aanheeft dan draait hij wat met zn hoofd en hij slaapt!

misschien kan je het eens proberen met een slaapzak, als je er zelf niet gerust op ben.

groetjes,
Channa mama van Dyary 23-07-07

Wat een paniek weer  

Vera ligt sinds ze een paar weken oud was altijd op haar buik te slapen. Ze wil niet anders, ze vindt het heerlijk. Ik begrijp al die paniek niet zo.

mijn Vera (lekker handig haha)
slaapt over het algemeen op haar rug, maar de laatste tijd ligt ze ook vaak op haar zij, hoofdje wat naar achteren. Kan me niet voorstellen dat het gemakkelijk ligt maar goed.
's ochtends vind ik haar vaak op haar buik of op haar knietjes.
Ik ben het wel met twikki eens. niet zoveel zorgen maken. mijn neefje heeft vanaf een paar dagen al op zijn buik geslapen en is nu 20 maanden.
groetjes daan

Ben je gek haha, die van mij vind ik in allerlei posities als ik hem ga halen na het slapen..

Terug
Bovenaan