Blijven overgeven

[quote quote=10568537]Net bij de gyneacoloog geweest en idd niet helemaal oké ... Geen idee of het iets te maken heeft met de misselijkheid maar nekplooitje is te dik en er volgen verdere onderzoeken... Spannende tijden hier efkes ...[/quote]

Oh jee, wat erg! Dat heeft geen verband met elkaar, misselijkheid hoort gewoon bij zwanger zijn in meer of mindere mate. Hou je taai komende tijd :(
 
Misselijk zijn is zoooo vervelend. Ik had helaas HG bij de zwangerschap van mijn kleintje. Tot en met de bevalling dagelijks overgegeven. Naast medicijnen hielp het heel erg om altijd te eten. Ookal kotste ik het uit, iets is beter dan niets. Het gevoel van honger hebben zorgt ervoor dat je nog misselijker wordt en er maagzuur om hoog komt. Dit maakt het nog erger en je kan uitdrogen. Bij mij hielp cola zero ( uiteraard met mate ivm cafeïne) en droge crackers. Succes XX
 
Hoi!
Beide zwangerschappen ontzettend misselijk geweest en veel gebraakt (HG). Ik heb tabletjes van mijn huisarts voorgeschreven gekregen tegen de misselijkheid. Hielp mij helaas niets voldoende, maar wie weet kun je het bespreken met je huisarts en werkt het voor jou wel.
Tijdens mijn tweede zwangerschap kreeg ik de tip van m’n verloskundige om acupunctuur te proberen. Dit heeft mij super goed geholpen. Hier stond ik wel van te kijken. Had namelijk nog nooit zelf een ervaring met acupunctuur gehad.
 
Terug
Bovenaan