bloed en slijmverlies harde buiken en 40+3 zwanger

ik probeer het allemaal zo positief mogelijk te bekijken maar merk dat het niet mee valt vooral omdat die 40 weken voorbij zijn maar oke!!

het zal wel ergens goed voor zijn
Ik neem jullie adviezen zeker mee!!

liefs

Het komt goed.... door de voorweeën verweekt je baarmoedermond. Als die helemaal verweekt is, komen de echte weeën. En die worden elk uur heftiger. Probeer te bedenken dat je over 2 weken echt je kindje hebt en wat is nou 2 weken op een hele zwangerschap. Pak je rust nog even, veel dutjes doen als je moe bent en probeer lekker te ontspannen. Ga de deur uit, niet te ver.... koffie drinken... in de stad lunchen met vrienden... gewoon daarvan genieten want straks doe je het een tijdje niet en daarna wordt het allemaal wat lastiger...
Afleiding is dus hier het sleutelwoord en rust.... dan begin je straks fris aan je bevalling... misschien begint deze morgen al wel of straks. Ineens zetten die voorweeën door en is het zover. Geloof me! Al denk je nu: "Wanneer komt het nou! Volgens mij komen er bij mij nooit weeën!" Maar je hebt goede voortekenen. Bloed moet je altijd wel bij de vk melden hoor. Maar als het maar weinig is zal het vast en zeker van de loskomende slijmprop zijn.

Zet m op als het zover is.... en laat het ons weten!

Terug
Bovenaan