Bloed help

<p>Hey </p><p>Hier ben ik weer, </p><p>Ben je net heel erg blij zwanger te zijn, voel ik net een klein steekje rechts onderin, half uur later plassen zie ik bloed !?!? Eerst Licht roze daarna rood</p><p>Help wat is dit ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger</p><p>Zijn er hier meiden die ook begin oktober uitgerekend zijn en dit ook hebben of mensen die dit herkennen ? </p><p>Liefs Hannah </p>

Zal gelijk even de huisarts bellen, weet je in ieder geval gelijk of het kwaad kan of niet.. en die heeft er een professionele kijk op

Ik heb precies hetzelfde gehad.
Bleek een klein adertje gesprongen te zijn of een wat late innestelingsbloeding. 
Bij mij dus geen reden van paniek maar je kan het beste bij zulke dingen altijd even je verloskundige bellen. Zij weet precies wat je het beste kunt doen!

Succes.

Heb net gebeld en ze zei afwachten.... Echt erg dit. 
Gebruiker MS was het bij jou bruin of helder rood. 
Ik heb 19 februari de eerste echo. 
Kan het ook dat als je geen krampen erbij hebt het niet zo erg is

Ik ben 1 dagje verder maar heb ook bloedverlies. Begon gister avond kramp en bruinverlies. Vanmorgen niks dus ik dacht gelukkig. Ineens vanmiddag met afvegen rood en nu op em af bruin en rood. Ik denk dat ik helaas een miskraam heb. Ik kijk het nog even aan en bel daarna de vk.
Vaak zeggen ze inderdaad als er geen krampen zijn dan kan het zomaar je baarmoedermond of een adertje zijn. Ik duim voor je!

SFxx

Oh echt ik hoop voor je dat het toch iets anders is. Ik heb niet echt kramp maar 2 a 3 steekjes in mijn rechtetlies
Was het bij jou echt ongesteld kramp of ook steekje 

Nee ik heb echt wel krampen. Ben er wel verdrietig vn zeg maar.
Een steekje klinkt niet echt heel acuut als iets naars.

Terug
Bovenaan