bloed uitslag is binnen

Hoi Mariska,

Dat is wel schrikken joh! Een heel definitieve uitslag zo!! maar ik hoop voor je dat ze je snel kunnen helpen.. Duurt nog wel lang tot Mei!

Ik wens je heel veel sterkte, put kracht en misschien toch ook wat energie uit je zoon..

Liefs,

Suus

ps. je kunt altijd je verhaal kwijt op het forum hoor!! Daar zijn we toch voor om elkaar ook op mindere momenten er doorheen te slepen!!

Hoi!

Nou zeg, wat een uitslag! Dat hoop je toch nooit te horen?!
Inderdaad zoals iemand zegt: aan de ene kant hoop je dat het de schildklier is, want daar kun je pilletjes voor innemen, en aan de andere kant hoop je dat je gezond bent.
Maar dit verwacht je gewoon niet.

Ik wilde je even veel succes wensen en als er iets is dan schrijf je het gewoon lekker van je af: wij zijn er altijd.

Liefs Monica

heyhey

wat naar voor je zeg!

vind je wel heel sterk hoor. wat precies zoals je zegt: de zorg voor je kindje gaat door.

ik zelf heb een spierziekte (fybromyalgie) en ik snap daarom heel goed dat je sterk moet zijn vanwege je kindje. wel heb ik geleerd, dat als ik slechte tijden heb, het huishouden is, zoals het is.

de zorg voor nathalia gaat dan voor en de rest is op dat moment even niet belangrijk.

t is wel balangrijk om naar je lichaam te luisteren!

en misschien nog een kleine tip: als je kleintje gaat slapen, ga dan zelf ook op de bank hangen of even op bed liggen.

is er een kans dat zifron het later ook kan krijgen ( is het erfelijk)?

nou meid, wil je inieder geval heel veel sterkte wensen en succes met je onderzoeken.

liefs, do

Terug
Bovenaan