Bloed verlies

<p>Hallo dames, </p><p>Ik ben aankomende maandag 10 weken zwanger van ons tweede kindje. Voor mijn dochter heb ik een hele vroege miskraam gehad, dus ik weet helaas hoe dit werkt.. Ik ging gisteravond voor het slapen gaan naar de wc en toen ik af ging vegen had ik wat oud bruin rood bloed aan mijn papiertje. Niet helder rood zeg maar. In alle onrust gaan slapen. Vanmorgen niks meer gehad gelukkig. Ik heb dw verloskundige gesproken en ze zei het kan heel veel oorzaken hebben en we besloten af te wachten tot woensdag dan is de termijnecho. Maar ik maak me toch zorgen, heb ook een beetje een zwaar gevoel onder in m'n buik zeg maar niet pijnlijk of zo. Is dit voor iemand herkenbaar of zijn er wat geruststellende woordjes :)? Groetjes!</p>

Hier hetzelfde meegemaakt. Die onzekerheid is killing he? Het kan alle kanten op en meestal gaat het de goede kant op werd mij verteld. Hou je daar aan vast en probeer wat afleiding te zoeken. Sterkte! 

Hoi,
Ik heb met 10.4w ook een bloeding  gehad, alleen bruin bloed. Daarna ruim een week bruine afscheiding. Heb destijds direct een echo laten  maken, alles zag er goed  uit. Reden bloeding=onbekend. Nu 32w zwanger :)
Sterkte met wachten tot woensdag! 

Thanks dames voor de reacties. Tot nu toe nog steeds alles goed gelukkig. Dus ik hoop maar ontzettend dat het godzijdank zo mag blijven. Nou, het is zeker killing schrok me een ongeluk. In de tussentijd speel ik maar lekker veel met m'n dochtertje, dat lachje en snuutje maakt zoveel goed. Duimen jullie voor me mee tot woendag? Liefs!

Thanks dames voor de reacties. Tot nu toe nog steeds alles goed gelukkig. Dus ik hoop maar ontzettend dat het godzijdank zo mag blijven. Nou, het is zeker killing schrok me een ongeluk. In de tussentijd speel ik maar lekker veel met m'n dochtertje, dat lachje en snuutje maakt zoveel goed. Duimen jullie voor me mee tot woendag? Liefs!

Heb t ook gehad bij 11 weken ik heb toen best veel verloren, ook stukjes. Reden onbekend, alles was goed. Nu 14 weken en nog steeds gaat t goed, niet meer gehad, bruinverlies hierna hield nog wel ruim een week aan maar je zag aan de kleur dat t echt oud was van die ene x. Als je je zorgen maakt gewoon weer de VK bellen hoor!!

Wat een lieve reacties allemaal, dankjewel. Tot nu is het rustig, gister niks meer gehad vandaag weer wel van dat oud grijs/bruin bloed met afvegen alleen en dan heel minimaal. Maak me toch nog steeds zorgen, dat zeurderige gevoel in m'n buik blijft ook. Ik zou heel graag een echotje willen dit is zo killing idd, maar van de andere kant ook niet ben bang dat ze me slecht nieuws gaan vertellen :(. Ik wacht nog wel even af.. Laat het zeker weten. Liefs!

Terug
Bovenaan