Bloed verlies

Ik heb 2 weken terug slecht nieuws gekregen. Maar de onzekerheid vond ik erger. Het elke 10 minuten checken of er meer bloedverlies was, het googlen, het nadenken etc. Als je het niet trekt, bel dan de verloskundige. Wellicht kunnen ze eerder een echo voor je regelen. Zeker met jouw termijn moeten ze je wel wat duidelijkheid kunnen geven. Sterkte! 

Hier ook bekend met bloedverlies hoor! 5 echo’s en een ziekenhuisbezoekje verder nog onze kleine doet het nog steeds heel goed. Int zkh konden ze niets vinden, placenta zit op z’n plek en lengte van m’n baarmoederhals was goed. Zijn elke keer vaatjes die springen in de baarmoederhals, is veel sterker doorbloed. Ik heb zelf besloten zolan het niet langer dan een half uur ‘vers’ bloed is wat ik verlies ga ik niet meer stessen.. (anders heb ik straks 36 echos gehad ??) Ben nog maar 12 weken hoor maar ook die kramp/pijn in he baarmoeder herken ik wel.. Is kennelijk de goei? Sterkte! 

Hallo dames ,
Na 1,5 jaar eindelijk zwanger geraakt . Ik zou aankomende woensdag de 1e echo hebben, maar helaas kreeg ik afgelopen donderdag last van licht bruin bloed verlies wat zich doorzette naar rood bloed verlies . Kom net bij de vk en heb helaas een miskraam gehad. Heel naar allemaal omdat het idd alle kanten op kon gaan. De onzekerheid doet erg veel met je. Gelukkig is de baarmoeder zichzelf aan het reinigen en is het bijna schoon. Nu eerst verwerken en mijn lichaam laten herstellen .

Terug
Bovenaan