bloed zak onder het kindje

A

Anoniem

Guest
ik ben dinsdag voor een ego geweest en ik  ben 12 weeken  en ik hoord dat niet alles goed ging   onder het kindje zit een bloed zak     en ik moet volgend week dinsdag trug kome om te kijke of het grooter is geword of kleiner   en ik moest me niet druk maake maar van andere hoor ik   dat hij kan klap heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand wat het in houd

Hoi meid,

wat zal je jezelf druk maken nu!! Ik ken het mezelf heel goed voorstellen.

Helaas heb ik geen antw. op je vraag... Ik heb gegoogeld, maar ken er nix over vinden.

Iig heel veel sterkte!!

Groetjes Debby.

Hoi Natasja,

Moet je morgen al terug komen, of moet je nog een hele week in spanning zitten?
Kan me goed voorstellen dat je erg ongerust bent, ook al zeggen ze dat je je niet druk moet maken. Dat doe je natuurlijk toch wel!  
Ik wil je veel sterkte wensen en hoop dat alles goed blijkt te gaan!!!!

gr Brigitte

oh meid
wat vreselijk dat ze je zo laten zitten met al die vragen lieverd ik zou even mijn vk opbellen en die vragen stellen waar je mee zit en duidelijk zeggen dat je alles wilt weten..

helaas kan ook ik je niet helpen maar kan je ongerustheid zeker wel begrijpen
ik zal ook met je mee blijven lezen laat je het wel weten?

en trek je niks aan van bloemig bloempje hoe durft ze!
als je helemaal in de stres zit maakt het niks uit hoe je iets schrijft!
en ik snapte je wel hoor!

liefs sandra

quote: debby269 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-04-2008 20:26:58'));

Hoi meid,

wat zal je jezelf druk maken nu!! Ik ken het mezelf heel goed voorstellen.

Helaas heb ik geen antw. op je vraag... Ik heb gegoogeld, maar ken er nix over vinden.

Iig heel veel sterkte!!

Groetjes Debby. ja dat doe ik zeker   ik had ook al op internet ge keeke maar kan er ook niks over vind maar heel erg bedankt voor me mailtje gr

quote: Bries reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-04-2008 07:46:58'));

Hoi Natasja,

Moet je morgen al terug komen, of moet je nog een hele week in spanning zitten?
Kan me goed voorstellen dat je erg ongerust bent, ook al zeggen ze dat je je niet druk moet maken. Dat doe je natuurlijk toch wel!  
Ik wil je veel sterkte wensen en hoop dat alles goed blijkt te gaan!!!!

gr Brigitte hoi brigitte
ik moet volgend week trug   maar heel erg bedankt voor je mailtje
gr

quote: san he reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-04-2008 08:13:54'));

oh meid
wat vreselijk dat ze je zo laten zitten met al die vragen lieverd ik zou even mijn vk opbellen en die vragen stellen waar je mee zit en duidelijk zeggen dat je alles wilt weten..

helaas kan ook ik je niet helpen maar kan je ongerustheid zeker wel begrijpen
ik zal ook met je mee blijven lezen laat je het wel weten?

en trek je niks aan van bloemig bloempje hoe durft ze!
als je helemaal in de stres zit maakt het niks uit hoe je iets schrijft!
en ik snapte je wel hoor!

liefs sandra

hoi sandra
ik hed ze ook gebelt maar het is gewoon af wachten volgende week dinsdag of het grooter of klijner is geword ze zeggen er niks over want hun weete ook niet hoe het gaat loop hij kan weg gaan of grooter word en klap
maar je hoort het wel als ik geweest ben heel erg bedankt voor je mailtje (je steun )
gr nathasja

Nou nou wat een felle reacties meteen zeg!! Was helemaal mijn bedoeling niet om zo over te komen hoor!! EN ik weet verdomme goed wat het is want ik heb zelf 2 miskramen gehad !!!! Maar ik snapte het verhaal gewoon niet helemaal!!

En er is altijd nog zoiets als spellings controle..

Terug
Bovenaan