bloed zak onder het kindje

dan nog bloemige bloem....

Iedereen die heeft gereageerd kon het lezen,waarom een iemand dan niet?!
Ik vind het ook absoluut niet netjes hoe je reageerde en het kwam bij mij behoorlijk bot over dus als je de volgende keer wilt reageren zorg dan dat je eerst je eigen commentaar voor mekaar heb!!!

en sorry natascha ik kan je ook niet helpen zoals iedereen zegt bel de vk en zeg dat je bang bent en zorg dat er een goede uitleg hierover komt!

Daar heb je het recht toe jou lichaam en jou kindje!

STERKTE groetjes babyboom

bloemig bloem
nogmaals kan je niet normaal doen?
ze heeft geen commentaar nodig maar steun en als je niks zinnigs kan zeggen zeg dan niks hier heeft ze niks aan!

en graag gedaan hoor!
kom gezellig meekletsen op de zwangere forum junkies!
dat zijn echt leuek meiden die je vast en zeker zullen steunen

liefs sandra

Hoi

Meid bel gewoon je verloskundige,daar zijn ze voor.
Stress is niet goed voor jouw en je kindje.
Mocht het toch zijn dat je moet wachten.
Probeer te ontspannen en je niet al te druk er over te maken.
Anders ben je zo oververmoeid en daar word je ook niet vrolijk van.

Ik wens je sterkte aan komende tijd,en dat je spoedig goed nieuws mag ontvangen.

groetjes steenbokje

Ik wilde je even heel veel sterkte wensen. Ik weet hoe het is om in angst te leven.
Mijn eerste echo was vrij vroeg (bij 10 weken en een paar dagen) en daar zagen ze een vliesje op de rug van de kleine. Aangezien de verloskundige net een jaar klaar was met haar opleiding tot echoscopiste heeft ze ons toch voor de zekerheid door gestuurd naar het ziekenhuis. Ook daar zagen ze het vliesje en vonden ze ook nog een vliesje op de buik van onze kleine.
Veel zinnigs kon ze er niet over zeggen. Het kon van alles zijn maar het kon ook paniek om niets zijn. Een week later moest ik terug komen voor een echo in het ziekenhuis om te kijken of het vliesje al minder was/weg was.

Niets is zo erg als in spanning zitten of het allemaal wel goed gaat! Ik weet precies wat je voelt. Hopelijk valt het uiteindelijk allemaal mee volgende week en kun je net als ons, opgelucht adem halen.

Ik denk in ieder geval aan je!

En wat het opzoeken op internet betreft: kun je beter niet doen. Je komt de meest verschrikkelijke dingen tegen. Je bent geen arts en kunt dus moeilijk beoordelen wat het nu wel/niet is. Het klinkt makkelijker dan het is, ik weet het, maar wacht de echo af en hoop op het beste!

Sterkte!

quote: babyboom reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2008 06:58:16'));

dan nog bloemige bloem....

Iedereen die heeft gereageerd kon het lezen,waarom een iemand dan niet?!
Ik vind het ook absoluut niet netjes hoe je reageerde en het kwam bij mij behoorlijk bot over dus als je de volgende keer wilt reageren zorg dan dat je eerst je eigen commentaar voor mekaar heb!!!

en sorry natascha ik kan je ook niet helpen zoals iedereen zegt bel de vk en zeg dat je bang bent en zorg dat er een goede uitleg hierover komt!

Daar heb je het recht toe jou lichaam en jou kindje!

STERKTE groetjes babyboom

dankje wel   voor je steun   het gaat heel goed nu     zo als je   kan lezen  

quote: san he reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2008 08:17:22'));

bloemig bloem
nogmaals kan je niet normaal doen?
ze heeft geen commentaar nodig maar steun en als je niks zinnigs kan zeggen zeg dan niks hier heeft ze niks aan!

en graag gedaan hoor!
kom gezellig meekletsen op de zwangere forum junkies!
dat zijn echt leuek meiden die je vast en zeker zullen steunen

liefs sandra

ja dat hed ik wel gemerkt gr nathasja

quote: steenbokje81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2008 12:58:27'));

Hoi

Meid bel gewoon je verloskundige,daar zijn ze voor.
Stress is niet goed voor jouw en je kindje.
Mocht het toch zijn dat je moet wachten.
Probeer te ontspannen en je niet al te druk er over te maken.
Anders ben je zo oververmoeid en daar word je ook niet vrolijk van.

Ik wens je sterkte aan komende tijd,en dat je spoedig goed nieuws mag ontvangen.

groetjes steenbokje

dankje wel voor je steun   en ja het gaat heel goed nu   supper     gr nathasja

quote: Verwachting reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2008 19:08:17'));

Ik wilde je even heel veel sterkte wensen. Ik weet hoe het is om in angst te leven.
Mijn eerste echo was vrij vroeg (bij 10 weken en een paar dagen) en daar zagen ze een vliesje op de rug van de kleine. Aangezien de verloskundige net een jaar klaar was met haar opleiding tot echoscopiste heeft ze ons toch voor de zekerheid door gestuurd naar het ziekenhuis. Ook daar zagen ze het vliesje en vonden ze ook nog een vliesje op de buik van onze kleine.
Veel zinnigs kon ze er niet over zeggen. Het kon van alles zijn maar het kon ook paniek om niets zijn. Een week later moest ik terug komen voor een echo in het ziekenhuis om te kijken of het vliesje al minder was/weg was.

Niets is zo erg als in spanning zitten of het allemaal wel goed gaat! Ik weet precies wat je voelt. Hopelijk valt het uiteindelijk allemaal mee volgende week en kun je net als ons, opgelucht adem halen.

Ik denk in ieder geval aan je!

En wat het opzoeken op internet betreft: kun je beter niet doen. Je komt de meest verschrikkelijke dingen tegen. Je bent geen arts en kunt dus moeilijk beoordelen wat het nu wel/niet is. Het klinkt makkelijker dan het is, ik weet het, maar wacht de echo af en hoop op het beste!

Sterkte!
dankje wel   hoop dat het met jullie kindje ook goed gaat   het gaat met mij en de kleine heel goed   ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je ook goed nieuw   te hoore krijgd ze zeg maak je niet bruk maar dat doe je toch wel ook al wil je het niet heel veel sterkt   gr nathasja

Terug
Bovenaan