Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo ,
Ik ben nu 7 weken zwanger en zag vanmorgen helderrood / roze bloed bij t afvegen. Verder voel ik me net zo ziek als anders en dus geen echte buik klachten.
Ik ben best wel ongerust en dus bang voor een miskraam.
Meer mensen die dit hebben of hebben gehad ?
Hoi Shamira,
Wat ontzettend schrikken. Bloed je nu nog steeds of was het eenmalig? Het kan altijd dat je om wat voor een reden dan ook wat bloed verliest. Gebeurd vaker.
Echter als je meer bloedverlies krijgt dan alleen vanmorgen en daarbij menstruatiebuikpijn krijgt is dat geen goed teken. Dan zou ik naar de huisartspost gaan of je verloskundige bellen.
Sterkte en ik hoop natuurlijk dat het vals alarm is.
Groetjes,
Susanne
K had dit net na de 12 w echo dat je denkt joepie alles goed en dan ineens dat! Maar was niks de placenta drukte wat tegen de bm mond.. daarna nooit weer gehad
Ik zou je vk bellen dan kunnen ze even zien wat er aan de hand is!
Zoiezo bij elk bloedverlies bellen is de regel bij mijn vk
Hoi, ik ben het eens met Iris. Volgens mijn verloskundige is bloedverlies ook altijd bellen. Dan kan zij kijken wat er mogelijk aan de hand is.
verlies je nu nog steeds bloed?
Gelukkig heb je verder geen klachten of buikpijn. Dat zijn vaak helaas voortekenen dat er iets niet helemaal goed gaat, maar ook dat hoeft niet.
Als je je zorgen maakt, zou ik gewoon bellen, daar zijn ze voor toch?
Wanneer ga je eventueel voor een echo?
Ik heb pas vrijdag een echo deze is op eigen kosten. Heb wel gemaild met wat er gebeurd is en of t ook eerder kan.
het is mijn eerste kindje wil gewoon graag dat t goed gaat
Als het eenmalig iets bloed was, is er meestal niet zoveel aan de hand.. Dat gebeurd inderdaad wel vaker.
Logisch dat je schrikt en goed dat je gemaild heb. Ik hoop voor jou dat je al eerder een echo mag. Wie weet wordt het dan ook wel vergoed, omdat je een indicatie hebt? Zou dat wel eens vragen..
Heel veel succes en laat je het weten?