Bloed

Hi meid, wat naar voor je!
bloedverlies is altijd schrikken. Probeer niet te veel te stressen!! Dat is zo slecht als je zwanger bent.. 
mijn laatste zwangerschap (3e) heb ik 8maanden lang regelmatig (helder rood) bloedverlies gehad.. hele onzekere zwangerschap zeker na een miskraam daarvoor.. 
.. maar inmiddels is dat een heerlijk vrolijk rondhuppelend kereltje van net 3!
ik probeer vooral te zeggen (nog) geen stress!!
suc6 wacht rustig je echo af! Laat je het weten?

liefs, Melis 

Heel herkenbaar heb ik zelf een paar weken geleden ook gehad(ook met 7 weken) maar was avond ging naar de wc en had eigenlijk geen helderrood bloed maar meer licht roze was eenmalig bij het afvegen jeb dit ook tegen mijn vriend gezegd natuurlijk hij zei gelijk doe rustig aan ga even liggen. En na 10 minuten weer naar de wc maar niks ook tegen mijn vriend gezegd en was er blij mee. Ik deel ook alles met hem want voor hem is het net zo spannend als voor mij. Ik ben nu inmiddels 9 weken en 1 dag en vanmiddag mogen we de kleine weer zien. Hebben beide een droom gehad (zelfs zijn moeder heeft het ook gehad) dat we een meisje zouden krijgen. Maar ik wacht af en zie wel wat het word. Ps is ook mijn eerste zwangerschap. Geniet er van maak niet al te veel zorgen en doe vooral lekker rustig aan. Klein stukje wandelen is goed voor je en de frisse lucht doet je ook wel goed vooral als je heel erg misselijk bent.

Xx kimberley

Terug
Bovenaan