Bloedarmoede

Het passeerde mijn gedachte de afgelopen welen al een keer naar aanleiding van jouw berichtjes...bloedarmoede.Ik heb het bij elke zwangerschap gehad, maar kon niet goed tegen de ijzertabletten.Iedereen denkt dat er veel ijzer zit in spinazie, maar er zit meer in broccoli...Dus probeer dat is wat vaker te eten.(Tip van mijn verloskundige)
Succes!!!
Gr.Roos.

Hoi hoi, ik slik de pillen vanaf gister avond moesten besteld worden namelijk.....dus ik merk nu nog niet echt verschil misschien met een paar daagjes.wel lief dat je het vraagt.ja nog een paar weekjes ben zo benieuwd naar onze kleine man!!!! Liefs Stefanie

Wat mij erg goed hielp was bij het ontbijt (volkoren brood) een vitamine C 1000 mg capsule innemen, die versterkt de opname van ijzer, dit kun je ook bij het avondeten doen als je 's ochtends geen brood eet, want bij zuivelproducten werkt het niet.
Succes!

Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!! Mij was verteld toen ik bloedarmoede had tijdens de zwangerschap dat het wel een week of twee duurde voordat het zou helpen... ik weet t niet meer zeker. Sterkte meid, de laatste loodjes!!

Terug
Bovenaan