bloeddruk 140/90 te hoog?

heb vanmorgen men bloeddruk bij de dokter op laten meten door de assistente was 140/90 ik heb ook een druk op men hoofd en hou veel vocht vast.,maar ben toch naar huis gestuurd.men urine was verder wel oke.

Als je zwangerschapsvergiftiging zou hebben zouden er volgens mij eiwitten in je urine moeten zitten, dus dat die er niet in zitten is goed. Denk dat je anders even moet kijken wat je bloeddruk de vorige keren was, als er een groot verschil nu ineens tussen zit zou ik nog eens bellen met de vk. Sowieso alleen al door de druk op je hoofd, je weet maar nooit wat het allemaal kan betekenen... Sterkte ermee.

nou in het begin van mezwangerschap was men bloeddruk 110/70 en das de hele zwangerschap wel zo gebleven,maar vorige weektoen naar de vk was geweest was hij ineens 120/80 en nu dus 140/90 .

Da's toch wel ineens een stukje hoger... Zou misschien wel kunnen door alle vocht wat je vasthoudt, zet toch een bepaalde druk op hoe je lichaam verder te werk gaat. Wanneer moet je weer naar de vk? Zou het nog wel even aankijken maar als je een hele week of langer moet wachten zou ik dat zelf persoonlijk te lang vinden. Bedoel; op deze manier loop je toch voor jezelf in onzekerheid en dat lijkt me ook niet de bedoeling! Al zou je alleen maar bijv. einde van de week gewoon weer urine mogen inleveren om op eiwitten te checken. Da's dan in ieder geval iets.

hey meis,

het kan een teken zijn dat de bevalling begint.... ik had op het laatste ook opeens een hogere bloeddruk en een paar dagen later begonnen de weeën..
Als er geen eiwitten in de urine zit... is het meestal wel goed.
Hoofdpijn en een strak gevoel om je ribben is wel een seintje dat je de VK moet bellen....
Maar als je twijfelt.... ze zijn ervoor he...

sterkte

Terug
Bovenaan