bloeddruk 140/90 te hoog?

ja ze had vandaag geen praktijk ,maar morgenvroeg bel ik de vk zeker en dan hoor ik het wel.
de bevalling beginnen ,aan de ene kant mag het van mij,maar aan de andere kant is het nog iets te vroeg ben nu 35.2 weken.

Dat id vervelend maar volgend mij mag je de Vk altijd bellen!!

Snap wel dat ze ook wat rust willen maar stress hierom is ook niets en ja 35 Weken het kan

Dus niet te lang twijfelen hoor volg je gevoel

hier een augustus mama

ik heb nu 3 kindjes die alle 3 te vroeggeboren zijn ivm mn bloeddruk.
Dus zou idd even bellen met je VK
als er eiwitten in je urine zit dan is dat een voorbode van pre/eclampsie en hellp, en anders morgen weer effe laten opmeten die bloeddruk!!!

Hai,
Ik kan je een ding vertellen aangezien ik bij de eerste ook met veels te hoge bloeddruk ben opgenomen,ze laten je heus neit gaan als ze het niet vertrouwen.wat jessica ook typt als je eiwitten in je urine hebt wijst dat op zwangerschapsvergiftiging.
Gelukkig heb jij dat niet! is geen pretje namelijk.
Liefs Nice

Zeker vk bellen! Ik had het bij mijn eerste ook (bij 36w). Ik moest toen de volgende dag nog een keer meten en weer was de bloeddruk hoog (ook 140/90). Er zaten bij mij geen eiwitten in de urine. Ik ben toen doorgestuurd naar het ziekenhuis. Nog een keer gemeten, nog een keer urine ingeleverd en een CTG gehad van de kleine. Alles was gelukkig goed. Een week later moest ik terugkomen bij de gyn en weer hetzelfde verhaal. Behalve mijn bloeddruk was alles goed. Ik mocht toen ook weer terug naar de vk en de bloeddruk bleef zo hoog (zelfs 145/95). Ik moest bij iedere controle urine inleveren en er zaten steeds geen eiwitten in. Gelukkig kon ik toen gewoon alsnog thuis bevallen. Er was dus niets aan de hand, maar beter een keer teveel laten checken dan te weinig.
Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan