Raar iets toch die bloeddruk ....
Ik werd er tot 2 weken geleden steeds door van 't kastje naar de muur gestuurd, omdat ik steeds met spoed werd doorgestuurd naar het ziekenhuis maar ze in het ziekenhuis meenden dat er bij de verloskundige niet op goede wijze gemeten werd (omdat ik dan weer mooie lage waardes had van 65-80) en ik dus weer even vrolijk naar huis werd gestuurd en voelde me daardoor ellendig en onbegrepen.
Inmiddels zijn ze er door vele onderzoeken achter dat ik een sterk schommelende onderdruk heb, dit varieert van 65 tot 110 wat er uiteraard voor zorgt dat ik me erg wisselend voel (een schommeling van 10 tot 20 is normaal heb ik me laten vertellen).
Ik ben nu onder behandeling van het ziekenhuis (fijn 1 stuurman aan mijn 'bevallingsschip' ) waar ik elke week mag komen voor bloed, urine en een CTG. Mijn bloed is tot op heden schoon, in mijn urine zijn al wel spoortjes eiwit gevonden, dat wisselt van - tot + tot ++ maar is tot op heden nog niet alarmerend geweest.
Uiteraard ben ik extra alert op alle kleinigheden, ik moet dan ook voor ieder pijntje en voor elke verandering bellen, maar ga er vanuit dat ik nu in goeie handen ben!
Groetjes,
Anne
32w4d