bloeddruk

Hallo allemaal,



Ik ben nu 25 weken zwanger en ben zo blij dat het tot nu toe goed gaat.
Kindje groeit goed, lekker aktief in mijn buik. Bij mijn eerste
zwangerschap heb ik ernstige zwangerschapsvergiftiging gehad dus daarom
ben ik ook zo blij met mijn bloeddruk van 120/60.Ik ben ff
nieuwsgierig, hoeveel weken zijn jullie zwanger en hoe hoog was jouw
bloeddruk bij je laatste controle?

 
Hoi Lientje

Heb met mijn vorige zwangerschap in het ziekenhuis gelegen met een hoge bloeddruk als reden. Tot nu toe verloopt mijn zwangerschap en bloeddruk goed. Alleen afgelopen maandag voor de laatste controle geweest (39w2d), was de bloeddruk redelijk hoog 140/90. Afwachten dus
Hoop dat jouw bloeddruk lekker laag blijft, zo laag als jij heb ik nooit gezeten in ieder geval.

Groetjes
Ellen
 
Hallo Lientje,

Waarschijnlijk ben ik nu zo'n 9 weken zwanger (duidelijkheid komt over 3 weken, voor details zie forum December 2005-moeders) en bij het eerste bezoek aan de gynaecoloog was mijn bloeddruk 120/80. Dat vond ik zelf vrij hoog, maar de gyn. vond het niet zo bijzonder geloof ik. Bij de vorige zwangerschap heb ik ook zwangerschapsvergiftiging gehad, gelukkig aan het eind van de zwangerschap toen ons zoontje al groot genoeg was en 'gehaald' kon worden.
Ik hoop dat het deze zwangerschap helemaal goed gaat. Ik sta in ieder geval onder controle en ben al  aan een dieet begonnen omdat ik de vorige keer ook zwangerschapssuiker had. Dus ik probeer er zelf alles aan te  doen.
Ik hoop dat het met jou ook goed blijft gaan en dat je bloeddruk op peil blijft!

groet'n
Leentje  
 
Hoi,

mijn bloeddruk ging direct (met 6 weken) al omhoog. Ik had nooit te hoge bloeddruk, maar ik heb er echt flink last van gehad. Met ruim 17 weken bleek mijn kindje te zijn overleden. Oorzaak: nog niet bekend, maar je haalt je natuurlijk van alles in je hoofd.

A.s. maandag moet ik naar het ziekenhuis, en dan hopen we meer te horen over de oorzaak. En ik zal zeker weer vragen stellen over de bloeddruk en een eventueel verband.

Meiden geniet van jullie buiken.
Kus
Miep
 
Terug
Bovenaan