bloeddruk

hoi



ik ben nu 23+5 weken zwanger en bij mijn laatste controle bijna 4 week
geleden was mijn bloeddruk 120/55 dus was onder druk beetje te laag
maar omdat ik altijd vrij lage bloeddruk   (normaal 120/65)  
maakte het niet zoveel uit als het maar niet lager werd moet maandag
weer heen dus is even afwachten

groetjes babs

 
Hoi,

Ik ben 25 wk en mijn bloeddruk is nu 134/80 en dat vonden ze prima mijn bovendruk is  altijd wat hoger bij een controle omdat ik toch altijd een beetje gespannen ben en dan gaat je bovendruk omhoog het belangrijkste is dat je onderdruk niet te hoog wordt.
Trouwens Leenje een bloedruk van 120/80 is perfect zo hoort je bloeddruk te zijn .

Groetjes Bertie
 
Ik ben nu 23 weken en 1 dag zwanger en mijn bloeddruk is 120/65. De laatste meting was woensdag. Ik zit telkens rond de 120/65 , 120/70.
Nu maar hopen dat het zo blijft.
 
Hallo allemaal, mijn bloedruk is vanaf het begin van de zwangerschap hoog geweest, ik ben nu 27+5 weken van ons 2e kindje en nu zit ie sinds weken op 163/99, is dus echt tegen de grens aan.
Bij mijn 1e zwangerschap ben ik uiteindelijk met (o.a) hoge bloeddruk in het ziekenhuis terecht gekomen. Nu zit het er weer aan te komen maar lieverniet; ik heb een grietje van 2 jaar en 3 maanden rondrennen en die kan ik echt niet zolang missen.
Dus ik duim vooe mezelf dat het zolang mogelijkuitgesteld wordt...
 
Hoi Claudia,



Oef ja , je bloeddruk is inderdaad hoog, kunnen ze je er niks voor
geven? Ik hoop van harte voor je dat je bloeddruk gauw mag dalen, het
is inderdaad niks om in het ziekenhuis te liggen, buiten dat je je
dochtertje mist is het ook gewoon vreselijk saai



Sterkte Lientje

 
Hallo allemaal,

Ik heb altijd al een vrij lage bloedruk. De laatste keer ongeveer 2 1/2 week geleden met 25+5 dagen had ik een bloedruk van 100/60. De vk zei dat dat een prima bloedruk is. Deze vrijdag weer naar de vk en dan hoor ik het wel.

Groetjes,
Natalie
 
Terug
Bovenaan