bloeden na hsg

A

Anoniem

Guest
nou heb ik toch wat : heb ik maandag mijn hsg gehad en nu heb ik gister avond met mijn mannetje geklust en direct daarna bloed verlies gehad , dacht dat dat kwam doordat het misschien nog gevoelig was en dat het zo weer over zou zijn maar , sinds vanmorgen heb ik al een maand verbandje vol helder rood bloed , is dit normaal ? zoniet dan moet ik mijn gyno maar even bellen help , wie heeft dit ook gehad ?

heb net naar het zh gebeld en nu zeggen ze dat het gewoon domme pech is maar , als het morgen middag nog niet is gestopt dan moet ik even weer bellen en ik heb ook gevraagd of mijn cyclus hiermee van slag zou zijn maar , dat is niet het geval , kan gewoon 27 juli aanhouden ( dikke opluchting hier )

Toch een opluchting dat je zh hebt gebeld, vooral voor jezelf , maar ook voor je partner. Nu maar hopen dat het heel snel over is, anders wel weer bellen hoor!!

Renate

ja , dat zal ik zeker doen , het lijkt nu wel of ik ongi ben op cyclus dag 17 , net zo veel maar , het is helder rood van kleur en heb sinds een half uur ook krampen erbij , ga morgen vroeg onmiddelijk weer bellen

Janet,

Helemaal gelijk dat je morgen weer gaat bellen. Daar zijn ze toch voor!. En als je het niet vertrouwd laat je niet afschepen.

Renate

dat zal ik ook zeker niet doen hoor , wie weet wat het wel niet is , moeten ze dan gewoon maar iets aan doen

he janet,

ik heb een tijdje geleden ook een hsg gehad.en ik heb ook heel erg veel pijn daarbij gehad(en mijn pijngrens ligt niet laag),maar ik had toen ik daarna na de wc ging in het ziekenhuis nog,ook al last van bloedverlies.ze zeiden dat het erger kan lijken door de contrastvloeistof en de jdoium,maar ik heb gedurende de hele dag nog zeker ook bloedverloren.ik maakte me er ook wel druk om,maar de volgende dag was het over.ik ben toch wel de rest van de dag er beroerd van geweest.

ze hebben trouwens wel laat in je cycles die hsg gedaan.ik moest op dag 10 mn hsg gehad,want het moest tussen mn ongi en ei invallen,een aangezien mijn ei altijd op dag 14 passeerd moest het wel toen.

ik ben wel getest op chlamydia,want als ik dat gehad zou hebben dan moest ik voor een kijkoperatie,maar dat was gelukkig neit het geval.

ik hoop dat het je cycles niet in de war gooit en dat jullei een goede kans hebben deze maand.

liefs nathalie

(was op het andere forum idd onder een andere naam,maar dat kon nu niet meer dus vandaar maar deze,maar ben het idd gewoon nog hihihi)

ik was vlak voor mijn ei , de gyno kon zien dat mijn ei eraan kwam en ik denk niet dat we deze maand kans hebben want als er nu een bevruchting is geweest dan spoelt ie nu toch weg ( kan niet innestelen als je bloed) of wel dan ?
jij was trouwens eerder op de andere site dan mij he ?
waarom is ie eigenlijk opgeheven ?
ineens was er niemand meer
groetjes

Terug
Bovenaan