he janet,
ik heb een tijdje geleden ook een hsg gehad.en ik heb ook heel erg veel pijn daarbij gehad(en mijn pijngrens ligt niet laag),maar ik had toen ik daarna na de wc ging in het ziekenhuis nog,ook al last van bloedverlies.ze zeiden dat het erger kan lijken door de contrastvloeistof en de jdoium,maar ik heb gedurende de hele dag nog zeker ook bloedverloren.ik maakte me er ook wel druk om,maar de volgende dag was het over.ik ben toch wel de rest van de dag er beroerd van geweest.
ze hebben trouwens wel laat in je cycles die hsg gedaan.ik moest op dag 10 mn hsg gehad,want het moest tussen mn ongi en ei invallen,een aangezien mijn ei altijd op dag 14 passeerd moest het wel toen.
ik ben wel getest op chlamydia,want als ik dat gehad zou hebben dan moest ik voor een kijkoperatie,maar dat was gelukkig neit het geval.
ik hoop dat het je cycles niet in de war gooit en dat jullei een goede kans hebben deze maand.
liefs nathalie
(was op het andere forum idd onder een andere naam,maar dat kon nu niet meer dus vandaar maar deze,maar ben het idd gewoon nog hihihi)