bloeden na hsg

he Janet,

ik zwerf eigenlijk al vanaf het begin op de site rond,ben alleen de laatste tijd neti zo actief meer,kan het soms neti echt opbrengen,lees altijd wel mee,maar reageer niet zo vaak meer.
dus vanaf dec 2003 zit ik al hier.
ze hebben de site niet echt opgeheven,maar hebben hem veranderd,ik persoonlijk vind niet echt in het voordeel,maar goed dat ben ik.
dus echt van de oude garde ben ik nog hihi.

ik blijf ook wel hier hangen,want op de site voor als het zwanger worden langer duurt is het vele malen rustiger.

idd over dat bloeden ik dacht ook dat als je bloed dat dan je eitje niet kan innestelen,of dat de zaadjes het nete overleven of zo.hopen dat ze bij jullei wel hun werk goed doen.ze zeggen dat je extra vruchtbaar bent na een hsg,helaas hebben wij er niet veel van gemerkt,maar misschien komt dat dat voor ons de kans dat we zonder hulp zwanger worden erg klein is.de uroloog noemde het een wonder als het ons ging lukken,en ik denk wel dat hij enigsinds gelijk heeft gehad toen,want wij zitten nu in het IUI traject.

maar goed alle hulp is welkom niet waar??en als het dan wel lukt via IUI zijn wij net zo blij als dat het ons zelf gelukt zou zijn.

1 ding weet ik wel,je neemt het niet voor vanzelfsprekend als je zwanger word,je weet wat sommige mensen moeten doormaken om een wondertje te kunnen krijgen,ik word ook altijd erg boos als mensen zeggen ja je meot er wat minder mee bezig zijn dan lukt het vast wel.
nee die theorie gaat voor ons niet op,want al zouden we er niet te veel over nadenken dan wordt het zaad van mijn vriend echt neit beter,dus hebben we dan ook echt neit meer kans.
maar goed die mensen laat ik dan maar,ze weten toch niet waar ze het over hebben.die mogen blij zijn dat het bij hun wel snel lukt en mogen zich in hun handen klappen dat het allemaal zo makkelijk is gegaan.

nee ik ben zeer duidelijk van mening: een kind neem je niet!!maar krijg je.het is een kado,een wonder.

maar goed ik dwaal af hahaha.

succes in ieder geval,is het bloeden nu wel al gestopt??

liefs nathalie

Hoi Janet,

Ik heb in april een hsg gehad (nooit meer!!). Maar ik had ook bloedverlies erna, ook na het vrijen, had echt net de dag erna mijn ei. Is heel normaal volgens mijn gyn.

Groetjes Anne

hoelang heeft het bloeden bij jouw geduurd dan anne ?

hee naatje , kan me wel indenken hoe je je voelt meis , ik heb al 3 kinderen en heb er ook nooit bij stilgestaan maar nu het bij ons ook niet goed wil ben ik die woorden gaan waarderen , hoe waar ze zijn , hoop dat het ons beiden snel gaat lukken , zie je nog tegen de iui op ?

he Janet,

tegen iui zie ik neit op,eerst maar wachten of deze iui resultaat gaat geven hihih,maar we hebben wel gezegd als het deze kee rniet lukt dan gaan we verder kijken voor opties,maar als we dan in de tussen tijd wel iui blijven doen dan gaan we het in Almelo doen.mijn moeder woont daar en we hebben we de eerste daar ook laten doen omdat toendertijd mn stiefavder op de intensice care lag(ligt nog steeds).
de 2de iui hebben we in osn eigen ziekenhuis gehad,maar de gyn die ik had is een eikel om eht zachtejs uit te drukken en die wil ik nooit meer,plus dat ik hun handelen niet helemaal waarder.dus vandaar

maar we hopen dat het allemaal niet nodig hoeft te zijn en dat het nu de tweede keer dus wel gelukt is.

duim je voor me??zondag ga ik een test doen.

liefs nathalie

mijn duimen zijn nu al blauw hoor , hoop dat het eindelijk raak mag zijn

hoi meiden mijn bloeding is eindelijk weer over , nou maar hopen dat ik de 27ste gewoon ga menstrueren ( heb nml voor deze maand geen hoop ) en dan gaan we vol goede moed naar ronde 20 en misschien is dat onze succes ronde , hoop echt dat mijn cyclus nu niet in de war is geraakt

duimen jullie voor me ?

Terug
Bovenaan