bloeden

Ja inderdaad ik zou denken dat t daar aan ligt.

Net gebeld en uitgelegd.
Het hoeft niets te betekenen ook omdat het bruinbloed was en nu alleen bij afvegen. Als t erger wordt terugbellen . Dus het is gewoon afwachtte.

Wel net weer bij afvegen toch wel 3kleine iets of wat puntjes.

Ik hou jullie op de hoogte.

Het is nu naar 1 uur niets meer geweest dus totaal bloeding grote 1€ ongeveer in mn onderbroek en 3 a 4x bij afvegen verder niets meer

Ik hoop dat er nu niks meer komt.

Beetje laat misschien, maar ben een weekje offline geweest. Ik heb bij mijn 2e zwangeschap telkens bloedingen gehad. Kleine beetjes, geen krampen maar wel echt bloed. Soms in onderbroek, soms bij afvegen. Onderzoek bij gyn. gehad maar geen oorzaak voor kunnen vinde. Kan zijn dat je placenta vrij laag ligt of dat een bloedvat bij de baarmoedermon telkens knapt. Als het bij hele kleine beetjes blijft moet je blijven vasthouden aan dat het nog steeds goed zit. Een miskraam is vaak met krampen en dan behoorlijk wat bloedverlies. Het is niet makkelijk hoor om niet bang te zijn, maar ik hoop dat je wat houvast hebt aan dat ik met bloedingen gedurene de hele zwangerschap toch een prachtige dame op de werel heb gezet.

Aaahh fijn sientje!
Ik heb nu verder niks meer gehad en voel me nog gewoon goed misselijk. Ik vertrouw ernog in en het is minimaal geweest vergeleken met mn miskraam afgelopen mei.

Ik doe over n weekje n zwangerschap test, gewoon voor mezelf, en dat ik dan niet meer onzeker ben .

Terug
Bovenaan