Bloeding bij 5 weken

Hi allemaal.

Afgelopen vrijdag (8 oktober) had ik een positieve rest in handen. Vandaag begon de dag met een lichte bloeding. Ik had de verloskundige gebeld, in eerste instantie was zij nog positief, was niet veel bloed.
Paar minuten later werd bloeding toch wat heftiger, als in ik had nu meer rood bloed, vooral wat stolling (van die dikke slierten) erbij. Na overleg mag ik morgen voor een inwendige echo komen. Wellicht dat ze iets kunnen zien maar geen garantie.
Het bloeden is hier af en aan en vooral na het plassen, bijna niets in het inlegkruisje.

Buikpijn blijft overigens vrijwel weg, vooral nu een drukkend gevoel, maar had ook een wat strakker zittende broek aan...
Volgens verloskundige zou ik ongeveer 5 weken zwanger zijn.
Vanochtend ook nog een positieve test van clearblue, de digitale, die gaf 1-2 weken aan.

Iemand ervaring? Is dit een miskraam?
 
Ik weet het niet. Feit dat er slierten bij zat vond de verloskundige niet echt positief. Maar het lijkt niet echt door te zetten.
 
Ik denk persoonlijk dat je pas 4 weken zwanger bent (op basis van je test). Gebruikte je ook ovulatietesten om dit te bevestigen? Het zien van bloed is altijd super eng, maar als het nu niet doorzet is dat wel positief. Ik ken genoeg vrouwen die een innestelingsbloeding hebben gehad die bijna even heftig was als een menstruatie. Ik hoop dat het niet verder doorzet voor je ?
 
Ja ovulatie was rond 25 september. Begin laatste menstruatie was 3 september. Dus zal wellicht 4 weken zijn. Ik hoop het ook. Morgen maar afwachten. Wellicht dat ik dan wat opluchting krijg.. en anders, tja... Gelukkig heb ik een dochtertje van 10 maanden waar ik nog volop van geniet.
 
Als het een vroege miskraam is kan het hcg redelijk snel weer verdwijnen. Dus ik zou uitgaan van de cyclus en niet van de test die 1-2 weken zegt. Dat kan bij 5 weken als dit een miskraam is. 
Die bloeding klinkt niet positief. Ik had een innestelingsbloeding en dat was echt bij 12-14 dagen na eisprong en alleen een paar keer een klein vlekje bruinverlies in mijn inlegkruisje. Bij 5 weken zal het een andere oorzaak hebben. Ik hoop voor je dat het toch goed zit, die verhalen hoor je ook. Maar ik vind het persoonlijk klinken als mijn ervaringen met miskramen.
 
Klinkt voor mij eerlijk gezegd ook als een miskraam. Bloed je nog steeds of was het maar even?

Je laatste menstruatie op 3 september, betekent dat je 5.5 week ver bent nu. Dat is toch onmogelijk een innestelingsbloeding zijn lijkt me. Hopelijk goed nieuws voor je, spannend! Sterkte!
 
Ben er ook bang voor. Vorige zwangerschap ook een bloeding gehad maar dat is verder goed gekomen. Bloed zo nu en dan, na het plassen eerder, en dan meestal een kloddertje / stolseltje, maar niet elke keer. Amper iets in m'n inlegkruisje, meer echt na het plassen.
Naja, morgen maar afwachten. Hopen dat de krampen wegblijven. Niet veel last echt verder
 
Terug
Bovenaan