Bloeding bij 5 weken

Als je ovulatie idd 25 sep was, dan ben je nog geen 5 weken zwanger en is alles nog mogelijk. Verloskundigen gaan uit van de laatste dag van je menstruatie, maar aangezien jij een late eisprong hebt gehad, geeft dat een vertekend beeld. Ik zou dat wel even benoemen.
 
Even een korte update: vandaag een inwendige echo gehad. Er is nog een vruchtje te zien en dus nog sprake van een zwangerschap. Ze kunnen niet garanderen dat het goed gaat verlopen, maar dat is iets positiefs. Over twee weken weer een echo om te kijken of het allemaal goed doorzet.
Achteraf gezien had ik dit ook bij m'n eerste zwangerschap. En die is verder ook goed verlopen.
De echoscopist zei dat het kan zijn dat ik bloed door de groei van m'n baarmoeder.
Kan nog alle kanten op gaan nu.
Bedankt allemaal voor de steun
 
Wat fijn! Toch wel goed nieuws ergens. Ik hoop dat het goed blijft gaan. Ik ben nu zelf 5 weken zwanger en heb ook nog steeds last van spotting. Denk zelf ook door een groeiende baarmoeder.
 
Helaas is het toch een miskraam geweest. Had vrijdag een negatieve zwangerschapstest, na een inwendige echo was er niets te zien. Wij dachten wat te zien maar dat was volgens echoscopist geen vrucht. Baarmoeder was leeg. Maandag ga ik even bellen met verloskundige om even verdere vragen te laten beantwoorden.
 
Och.. wat verdrietig ? Heel veel sterkte aankomende periode. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt over het verdere verloop, maar dat je baarmoeder leeg was, is in dit geval positief denk ik?
 
Ja , hoef geen medicijnen of iets dergelijks. Kan als ik wil alweer proberen voor een volgende poging. Gisteren verloskundige nog even gesproken en heb nu alle duidelijkheid die ik nodig heb om alles een plekje te geven.
 
Terug
Bovenaan