Bloeding na miskraam blijft duren

Ik was op 8 januari op eerste controle bij de gynaecoloog..maar was de dag al bloed aan het verliezen... dus had het wel verwacht. Op de echo bleek mijn vruchtje gestopt te zijn met groeien. Missed abortion dus. Wij hadden besloten om het natuurlijk op gang te laten komen.

Dit gebeurde ook de volgende zondag rond middernacht. Stond ik op en voel dat ik aan het "lekken" was. Maar overdreven hard begon veel bloed te verliezen en grote weefsels of stolsels. Hierbij beslist om naar het spoed te gaan.

De volgende dag kreeg ik dan controle van de gynaecoloog van spoed en bleek dat alles schoon was. Maar eenmaal thuis begon ik terug bloed te verliezen ook veel. Dus ik bel naar mijn gynaecoloog die schreef mij pillen voor om het bloeden te doen stoppen en ik kreeg nog een echo de volgende dag. Als was weer schoon.

Toen stopte het bloeden zo goed als. Maar dan een dag of 3 later terug bloed verlies en serieus veel ma niet dat je het niet kunt bedwingen met een maandverband.

Nu blijkt in mijn bloed waarde dat mijn hcg nog 12 is. En dat mijn eisprong al geweest is en gedaan zou zijn. (Dinsdag 06/02). Maar ik blijf bloed verliezen zoveel als erge regels zal ik maar zeggen.

Heeft iemand ook zoiets in de aard ervaren en wanneer het bloeden gaan stoppen?
 
Ik heb weleens vaker gehoord dat het bloeden langdurig aanhoudt, maar denk dat je arts daar het meeste mee kan. Misschien moeten ze toch gaan kijken voor een curettage omdat niet al het weefsel is afgestoten.

Lijkt me erg heftig en vervelend voor je. Maar denk dat de enige die je echt kan helpen je arts is.

Bij een voldragen zwangerschap kan het bloeden tot ong 6 weken aanhouden maar meestal is alleen de eerste 2 weken dan heftig met stolsels etc.
 
Heb ik ook gehad na mijn biochemische zwangerschap/vroege miskraam. Zolang er nog hcg in je lijf zit, kan je blijven vloeien. Pas toen bij mij hcg op <5 stond, stopte het vloeien ook. Vijf weken later werd ik weer ongesteld. Bij mij is niet naar een mogelijke eisprong gekeken. Zie niet in waarom dat relevant is. Lichaam is immers nog bezig met de vroege miskraam. Daar hoort mijns inziens geen eisprong bij.
 
dank je wel voor jullie antwoord. Ik ben zeker van plan om nog eens langs de dokter te gaan als ik blijf bloeden als mijn hcg 0 is. Maar ben maandag terug bloed moeten laten trekken en blijkt dat mijn hcg nog steedq geen 0 is. Hoeveel weet ik niet want dit hebben ze niet gezegd. Maar moest 10 dagen wachten vooralleer ik mijn bloed terug mocht laten testen dus zal niet veel gedaald zijn...
 
dank je wel voor jullie antwoord. Ik ben zeker van plan om nog eens langs de dokter te gaan als ik blijf bloeden als mijn hcg 0 is. Maar ben maandag terug bloed moeten laten trekken en blijkt dat mijn hcg nog steedq geen 0 is. Hoeveel weet ik niet want dit hebben ze niet gezegd. Maar moest 10 dagen wachten vooralleer ik mijn bloed terug mocht laten testen dus zal niet veel gedaald zijn...
Bij mijn huisarts kan ik tegenwoordig de testuitslagen ook online inzien. Krijg ik een mail voor, wanneer er nieuwe info is. Misschien kan jij dat ook wel?
 
Update

Ik ben vorige week donderdag dan toch terug geweest bij de gynaecoloog. In mijn bloedwaarde zat nog 6 hcg. Op de echo zagen ze ineens terug weefsel zitten. Terwijl ik voordien schoon was verklaard. Nu heb ik pilletjes gekregen voor een hormonale curettage te doen. Zodat het laatste weefsel eruit zou komen. Op 4 maart moet ik mij terug opnieuw laten testen. Ook heeft de gynaecoloog gezien dat ik eicellen aanmaak maar geen eisprong doe. Wrs omdat er nog hcg in mijn baarmoeder is. Hierbij zou die hormonale curettage ook bij helpen. Als er op 4 maart nog steeds hcg in mijn bloed zit dan wordt het curettage.
 
Terug
Bovenaan