bloeding/ongesteld ????? Wat is dit ????

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik snap er even niks meer van, Ik ben een soort van ongesteld geworden denk ik.
Gisteren avond na het klussen, verloor ik bloed, beetje rozig van kleur, heel anders als mijn ongesteldheids bloed. Maar vandaag ook nog steeds, Maar ik mnoet helemaal nog niet ongesteld worden, dat zou pas 24 juli ergens zijn. Dit zou mijn vruchtbare periode zijn.

Even voor de duidelijkheid. Ik heb 22 juni laatste pil gelikt, 26 juni een bloeding gehad van 4 dagen en zit nu dus op dag 16 van mijn cyclus. Dus als ik nu alweer ongie word, dan is mijn cyclus toch veel te kort?? Bovendien voel ik me al een paar dagen goed beroerd.

Please, heeft iemand enig idee wat dit kan zijn, of heeft iemand hier ervaring mee, want ik maak me een beetje druk geloof ik,

Ik hoop snel wat te horen,

Groetjes Bambi

He Bambi

Je hebt waarschijnlijk een eisprong (of gehad) bloeding. Je kan tijdens je eisprong wat bloed verliezen. Een eisprongbloeding sommige vrouwen hebben dit.

Liefs Sharine

En weet je ook hoe lang dit duurt,
Het is namelijk niet hevig maar het is er nu nog wel, dus al bijna een dag.

Ik hoop eigelijk wel dat het is wat jij zegt, dacht al dat ik opnieuw kon gaan tellen. Begin van nieuwe cyclus. Ben ook een stress kip he.

Alvast bedankt voor je snelle reactie.

groetjes Bambi

Hoi bambi,

Goh, vervelend zeg. Ik kan je verder niet helpen maar, in mijn   ogen ben je geen stress kip. Ik zou ook zo reageren. Ik hoop voor je dat je hier nog wat antwoorden krijgt en succes

liefs happy

Kan ook gewoon van het vrijen zijn de bloedvaatjes in je vagina zijn maar heel dun en soms kan je daar wat van bloeden.

Niet druk om maken komt goed.

Liefs Bibbi

Hoi dames,   bedankt voor het reageren.

Ik hoop dat het niet te lang aan blijft houden, maak me al iets minder druk.
We zullen wel zien wat het is, denk ik zo.

Als iemand nog iets weet, dan hoor ik het graag.

groetjes Bambi

P.s Sorry dat het zo ranzig is beschreven, maar wis niet hoe ik het braver neer kon zetten.

Hai,

Die bloeding is niks om je zorgen over te maken. Het kan inderdaad een ovulatiebloeding zijn (= een bloeding tijdens de eisprong).

Ik heb dit ook vaker gehad. Mijn gynaecoloog zegt dat dit heel normaal is en dat best wel veel vrouwen dit hebben en dat het wel zo'n 3 of 4 dagen kan duren.

De eerste keer schrok ik heel erg maar nu ben ik er aan gewend en bij mij duurt het inderdaad 3 dagen. Eerst is het wat rood/rozig en later is het wat meer bruin. Dat bruine is restant van het rood/rozige wat er nog uit moet, oud bloed zoals ze dat noemen. Dat kun je de rest van je cyclus houden. Maar zolang het niet echt rood is en echt rood door blijft bloeden is het niet je ongi en hoef je je geen zorgen te maken.

De een heeft nu eenmaal sneller een bloeding, en daarom gevoeliger baarmoederslijmvlies, dan de ander.

Ik hoop dat hier wat aan hebt.

Veel liefs
Nataly

Hoi,

NOu ik heb het vandaag nog steeds en het is naar mijn iedee meer dan gisteren, heb ook best wel pijn in mijn buik en deze is opgezet joh. lijk wel een ballon.
Maar het is naar mijn iedee wel roder van kleur geworden.

Snap er niks van, ben ik nou ongie of niet. Vaag lijf heb ik toch. Pffff

Iemand nog sugesties ???

groetjes Bambi

Terug
Bovenaan