bloeding/ongesteld ????? Wat is dit ????

Hoi Bambi,

Het zou best kunnen dat je ongi bent geworden hoor. Je lichaam heeft tijd nodig om aan de nieuwe situatie te wennen zo zonder al die kunstmatige hormonen van de pil. Je lichaam moet haar eigen cyclus weer op gang brengen. Het zou goed kunnen dat je daarom al ongi wordt, dus ontpillen. Ik werd ook vrij snel na het stoppen voor de eerste keer ongi. Geloof 3 weken na mn laatste ongi van de pil.

Wacht het maar rustig af, meer kan je -helaas- niet doen.

Groetjes Anoek

Ik heb dit ook gehad. Direct na de pil werd ik ongesteld en amper 3 weken later alweer. Niet echt ongesteld zoals anders maar gewoon elke dag een klein beetje bloed. Dit duurde maar liefst 2 weken.  Daarna duurde het 5 weken voor ik weer echt ongesteld werd.

Ik denk dus dat je lichaam gewoon een beetje van slag is na het  stoppen met de pil.  Het moet gewoon haar ritme weer zien te vinden. Ik zou me er niet te druk om maken.  

Hoi dames,

Nou is het dus weer over, maar ja ik weet niet voor hoelang. Dus of het nou mijn ongie was of iets anders, het blijft gissen. We zullen zien als het deze week niet meer terug kont dan wacht ik mijn nod 24 juli wel af.

Alvast bedankt voor de reactie's

Groetjes Bambi

Terug
Bovenaan