bloeding...

Hoi, ik voel me ook behoorlijk misselijk al sinds vorige week woensdag, probeer wel met kleine beetjes goed te eten, op advies van moeders voor moeders. Ik merk wel dat dat de misselijkheid wel wat wegneemt.
Voor mij is het de eerste zwangerschap en ik ben nu 7 weken.
Gisteren schrok ik me helemaal rot. Ik had een kleine bloeding uit mijn vagina. het was helderrood, en het was niet zo heel veel. Ik heb de verloskundige gebeld. ze kon me niet geheel geruststellen, maar zei ook dat het wel vaker voor komt. Het is niet gepaard gegaan met krampen, dus ik hoop op het beste. Ik ga er maar van uit dat het niets ernstigs is, maar ik maak me toch wel wat zorgen. Als bloedingen nu wegblijven, dan wacht ik nog een paar weken af tot mijn echo.

Iemand ervaringen hiermee?

Groeten,

Hoi,

Nee heb er geen ervaringen mee...
Kan me voorstellen dat je je wel wat zorgen over maakt, maar zoals je al zei je hebt er geen krampen en of stolsels bij.
Misschien zijn er hier idd wat meiden die dit wel meegemaakt hebben.
Van het positieve uitgaan.
Hoop dat je hier wat reacties op krijgt.

Hallo,

Ik heb het bij de eerste ook gehad. Was toen ongeveer 5,5 week. Toen waren we op vakantie en had ik nog geen test gedaan, wist dus niet zeker of ik zwanger was. Toen ik dus wat helder bloed had dacht ik, dus toch niet..... Maar het was wel zo, en bij ons was alles dus gelukkig goed. Het was 1 keer en daarna niet meer gehad.

Ik hoop voor je dat alles goed is.

Groetjes

Hoi,

Ik heb hier wel ervaring mee. Heb dit tot nu toe elke zwangerschap, een paar dagen een beetje bloedverlies, niet meer dan op te vangen is met een inlegkruisje.. Dokter zei ook dat het een voorteken van miskraam kon zijn, maar heb 2 gezonde dochters. Heb een paar dagen geleden weer wat gevloeid en is nu weer weg. Het blijft toch spannend..

succes,

x Taraneh

Hoi,

Probeer je niet al te druk te maken.Waarschijnlijk is het niets geweest.
Ik heb wel geleerd met mijn 2e zwangerschap(die is helaas niet goed afgelopen)dat je niet altijd klachten hoeft te hebben.Ik had toen nooit bloedverlies of buikpijn gehad,en toen bleek het op de echo ook niet goed te zijn..Schijnbaar al een paar weken niet.Terwijl ik wel veel zwangerschapsverschijnselen had,veel overgeven.Ik probeer er mee te zeggen dat je lichaam je soms erg voor de gek kan houden.Dus ook in jou geval,je schrikt erg,maar misschien is er niet eens iets aan de hand.Best eng al die onzekerheid,ik heb er zelf vreselijk last van...

Sterkte en hou jezelf rustig,meer kun je niet doen..

Groetjes Elma

Hoi,

Ik heb wel geleerd met mijn 2e zwangerschap(die is helaas niet goed afgelopen)dat je niet altijd klachten hoeft te hebben.Ik had toen nooit bloedverlies of buikpijn gehad,en toen bleek het op de echo ook niet goed te zijn..Schijnbaar al een paar weken niet.Terwijl ik wel veel zwangerschapsverschijnselen had,veel overgeven.Ik probeer er mee te zeggen dat je lichaam je soms erg voor de gek kan houden.Dus ook in jou geval,je schrikt erg,maar misschien is er niet eens iets aan de hand.Best eng al die onzekerheid,ik heb er zelf vreselijk last van...

Groetjes Elma

Hoi,

Groetjes Elma

Terug
Bovenaan