bloeding...

Hi!

Ik heb hier geen ervaring in, maar ik weet wel dat je baarmoedermond nu extra doorbloed is en dat daar dus makkelijk een klein adertje kan gaan bloeden.
Maar als ik jouw was zou ik nu ook ontzettend in de zenuwen zitten... Ik zou gewoon het zkh bellen en een echo eisen. Dat is (vind ik) heeel normaal! Dan kan een hoop onzekerheid wegnemen!

Heel veel succes en sterkte!

Liefs, Nicole 6w1d

he
t hoeft idd niks te betekenen, het komt zeker wel vaker voor.
als je het niet vertrouwd laat je gewoon over paar dagen een echo maken?
Ik heb de eerste keer een bloeding gehad wat gelijk doorzette en paar dagen aanhield, dat werd een miskraam. tweede zwangerschap niks.
Nu voordat ik een test deed 1 druppel bloed verloren, maar toch zwanger.
Succes en volg je gevoel!
zet het bloeden door of blijft het bij die ene keer?

groetjes

Hi,

Ik heb het zelfde tijdens mijn tweede zwangerschap gehad, is het maar eenmalig voorgekomen?
En kan het zijn dat je net naar de WC bent geweest voor een "grote boodschap"? of heb je geslachtgemeenschap gehad met je partner?
Het is namelijk zo dat je baarmoedermond erg goed doorbloed is en wanneer je op de wc zit of geslachtgemeenschap hebt, kan er wel eens een bloedvaatje knappen.
Ik hoop dat het je een beetje rust geeft.
en heel veel sterkte met wachten!

groetjes

Het was idd na de grote boodschap, daarnaast ben ik ook erg verkouden, en nies ik veel. Ook moet ik veel overgeven, legt natuurlijk allemaal druk op je lijf, lijkt me.
Het is bij die kleine bloeding gebleven, en ik heb over 2 weken mijn eerste afspraak, dus ik maak me maar geen zorgen.

Bedankt voor al jullie reacties,

Groeten,

Ah,gelukkig dat het bij dat beetje is gebleven,dan is het waarschijnlijk niks.
Ook ik heb een beetje bloed verloren en mag daarom ook over 2 weken voor een echo.Ik ben dan 8 weken,
Dus ik ga voor jou en mij zitten duimen!! ;-)

Mooi, dan duim ik mee!!! Ik moet nu ook mijn urine laten testen omdat ik zoveel moet overgeven, ze willen kijken of ik niet uitgedroogd raak. Ik krijg ook piletjes tegen de misselijkheid dus ik hoop dat die werken...
Anders duurt die zwangerschap wel heel lang, zo!

Het zit me wel mee, he!

Beste lilla2204
Wat ontzettend vervelend dat je je zo misselijk voelt.
Heb ik bij de eerste ook gehad.
Heb 2 keer uitgedroogd in het ziekenhuis gelegen,
Het enige wat helpt is zo min mogelijk spanning maar ja das makkelijker gezegd dan gedaan en zo min mogelijk inspanning leveren als je ziek bent.
Bij mij hielpen de medicijnen niet helaas.
maar ja gaat echt vanzelf weer over met 13 weken ongeveer.
sterkte en heel veel liefs jet

Terug
Bovenaan