Bloedsuikerspiegel?

Hoi,

nou. we hebben te vroeg gejuicht helaas
Dylano schreeuwt 1.5 na zijn voeding  heel de boel bij elkaar.
Dit is echt zielig voor hem, we kunnen het zelf ook niet aanhoren.
Dit is niet de Dylano die we kennen, dus we gaan over op ons oude schema met waarschijnlijk een voedingkje tussendoor, zodat hij in ieder geval genoeg voeding binnenkrijgt.
Ik word hier zo verdrietig van...

Groetjes Debby.

Hoi Debby,
Misschien toch de voeding voor hongerige kids proberen??
Hielp bij ons zoontje heel erg goed, was na drie dagen een heel ander kind?
Van te veel voeding ineens kunnen ze nl ook last krijgen, dus daarom liever 200 geven en met die forte voeding krijgen  ze geen '' dikmakers'', maar wel een bepaald eiwit waardoor ze een meer verzadigd gevoel krijgen..kan geen kwaad hoor.
Succes, het is altijd weer even puzzelen he?
Groet R

Hoi RW 72,

we hebben Dylano al eens Forte gegeven, maar dit maakte (hoe raar het ook klinkt) geen verschil.
We hebben die voeding ruim een week uitgeprobeerd, en volgens de richtlijnen hem eten gegeven.
Maar hij bleef huilen, huilen en nog eens huilen.
Dus zijn we weer overgestapt op Standaard, maar hebben hem meer voeding gegeven dan dat het CB eigenlijk wou.
Ohja... toen wou die arts ook nog dat we over zouden schakelen op voeding tegen krampjes en spugen, maar hij kreeg/krijgt bij iedere voeding Nutriton voor het spugen tegen te gaan.
Dus dit feest ging voor haar dus mooi niet op.
Zo kunnen we iedere x wel omschakelen kwa voeding, ja toch?
Dylano krijgt nu al ruim 1 maand flessen van 250ml en dit ging  echt super!!
Dus last van zijn maagje krijgt hij volgens mij niet hoor.
Het is een flinkerd hoor!
Ik laat jullie morgen weten hoe alles is gegaan verder.
Ga hem nu gauw zijn laatste fles geven, en dan lekker zelf naar bedje toe.

Weltrusten!

Groetjes Debby.

Hoi,
Jammer dat het niet werkte..
Maar nogmaals, doe vooral wat jij goed vind hoor..dat buro is echt niet alles..zie mijn topic' nou ja zeg..'
Groet R

Hoi Debby,

De cb geven wel tegenstrijdige berichten. Toen ik er vorige week kwam met de vraag of mijn zoontje nog echt 5 flessen moest hebben omdat we hem altijd wakker moesten maken voor de laaste fles gaven ze als antwoord dat 5 flessen nog mag (hij was toen 14 weken), maar als hij naar 4 flessen wilde dat dat ook   mocht.
Wij zijn toen direct overgestapt op 4 flessen van 250 ml en sinds die tijd hebben we een heel lief kereltje wat niet huilt van de honger voordat het etenstijd is en gewoon lekker ligt te spelen of slapen.
Gewoon doen wat je hart je ingeeft en het cb maar laten kleppen, ieder kind is anders en je kunt er geen hokje van maken waar het in moet passen.

Groetjes Saskia

Hallo,

ik ben heel blij om dat te horen!!
Ik ben het namelijk helemaal met je eens!!
Dylano mocht vandaag een dagje bij mn zus "logeren" en dit was echt weer de 1ste dag dat hij iedere x 250ml in zijn flesje kreeg.
En zoals we al verwachtte hebben ze helemaal geen kind aan hem gehad.
Het was weer de Dylano van eergisteren en eerder.
Hij heeft gisteren dus duidelijk honger gehad, en dit gebeurt ons geen 2de x!
T is zonde da manneke
Hij heeft wel weer 3x 250ml op, dus zit aan de 750ml per dag.
Nu zei mijn schoonmoeder dat we dan na zijn flesje altijd nog een beetje bij kunnen maken, zodat hij in ieder geval aan de 800 á 850ml komt.
Ik vind dit weer moeilijk.
Ze heeft wel gelijk, want als we hem wakker moeten maken, is het ook zo zielig, maar wordt het dan niet teveel in 1x?
We kunnen tuurlijk altijd proberen hoe hij het doet.
Mss reageert hij er wel weer heel goed op, of mss ook niet?
Dit vind ik zulke moeilijke situaties hé!

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan