Bloedtest

Ik ga volgende week bloed prikken, dan ook gelijk voor de combinatietest, 2 vliegen in 1 klap.

Ik heb zelf idd ijzertekort en lage bloeddruk, waardoor ik duizelig ben en soms flauwval.
Vandaag bij de dokter geweest, moet meer hartige dingen eten. Ook pilletjes gekregen tegen misselijkheid, want als ik overgeef komt er bloed bij, omdat mijn slokdarm geirriteerd is door de misselijkheid. Pff wordt er moe van.

Jeetje bibi wat heftig. Sterkte ermee.

Gelukkig hebben jullie die test ook allemaal rond dezelfde tijd dat ik hem waarschijnlijk krijg. Wacht wel even af tot eind feb.

Ik heb vandaag precies 1 week geleden bloed laten prikken. Had toen de intake bij de vk, die gaf een formulier mee om bloed te laten prikken en dat moest ergens binnen toen en 2 weken gebeuren. Aangezien ik de vorige keer met bloed prikken 3 weken blauw en beurs was vond ik het een beter idee om maar meteen door te rijden naar de ggd (al heet dat tegenwoordig anders geloof ik). Die zit bij mij zowat om de hoek, dus lekker makkelijk. Hoor bij de volgende controle bij de vk (9 maart) wat de uitslag is, tenzij er iets ergs wordt gevonden want dan bellen ze al eerder.

Terug
Bovenaan