Bloedtesten

He Gwen,

thnx voor je berichtje.
heb er eerlijk gezegd zelf ook al aan gedacht, niet serieus, ik hoorde het en dacht oh ja daarvan kom je ook veel aan. maar ik heb de bloedtesten gedaan en daar kwam niets bijzonders uit. dus het lijkt mij dat ze dit zouden kunnen zien aan mn bloed (of moeten ze ander soortige bloedtesten doen om dit te kunnen zien?)

nou ja.. tot nu toe gaat het goed en ik heb het gevoel dat ik nu wel op hetzelfde gewicht blijf.. teveel natuurlijk, maar het wordt volgens mij niet elke dag meer ofzo.

heb een doorverwezing gekregen naar de fertiliteitspoli, dit omdat ik dus sinds ik gestopt ben met de pil (5 mnd geleden) niet meer ongesteld ben geworden. tis nu dus afwachten wanneer ik er naartoe kan en ben benieuwd.. vind het wel een fijn gevoel dat er dan goed naar gekeken wordt door mensen die er ook echt verstand van hebben. hou je nog wel op de hoogte!

groetjes diaan

Wat verevelnd zeg na 5 mnd nog geen ongi. en dan zoveel aankomen, daar zit je waarschijnlijk ook niet op te wachten.
Ik hoop dat het allemaal goed is bij de fertiliteitspoli!
Ik denk dat de huisarts o.a.  PCO wilt uitsluiten. Dat is een soort ontregeling van alle hormonen waardoor je teveel follikels hebt die allemaal niet doorrijpen en waardoor er geen ovulatie komt en daardoor geen menstruatie.
Ik hoop het niet hoor en da's waarschijnlijk ook niet wat je wilt horen! Maar  het is wel te behandelen.
Ik neem aan dat hij ook HCG meeprikt? Om te kijken of je niet toch stiekum zwanger bent. Waar zitten de kilo's aan buik en borsten of overal??

Groetjes Haily

oh sorry, HCG  HEEFT meegeprikt. Ik zie dat je de uitslag al hebt.
Succes op de poli!

Hoi Haily,

ja ik weet ook niet wat het precies is.. maar voor mijn gevoel kom ik overal een btje aan, maar voornamelijk mn buik.. echt erg! weet niet of er getest is op HCG heb ik eerlijk gezegd niet meer naar gekeken, maar het lijkt me toch dat ze dat wel heeft gedaan.. misschien moet ik toch maar voor de zekerheid nog een test doen??

hoop in ieder geval dat ik heel snel kan langskomen, want wil nu toch wel heeeel graag weten of er iets niet goed is of juist alles goed is en het gewoon iets langer duurt voordat ik ongesteld wordt na de pil.. :S

dankje voor je reactie in ieder geval en ik zal je op de hoogte houden! hoe gaat het met jou? gaat alles goed?? al lang bezig??

groetjes Diaan

Terug
Bovenaan