Bloeduitslag binnen

hoi lis,

wat een vervelend nieuws.maar betekend dit dan dan hij geen astma heeft?
mijn vriend heeft ook een allergie voor huisstofmijt.Met de juiste maatregel heeft
hij eigenlijk nergens last van. Maar misschien zijn er ook wel weer gradaties in
Ik zou het inderdaad op mariskas manier aan paken. alles stap voor stap.
wel heftig met ook nog die kleine meid er bij ik wens je veel sterkte en
hoop dat milton zich snel beter gaat voelen.

groet Czaar

Ach jeetje meid, wat vervelend nieuws zeg.
Tja dan moet je indd maatregelen treffen,maar ach alles voor je kids hé
Ik zou ook zeggen net als m'n voorgangers,doe het stap voor stap,dan kost het je niet zoveel geld in 1 keer.
Succes ermee meid en hopelijk heeft hij er niet al te veel last van.

Liefs marielle

Hallo meiden

Dank jullie wel voor jullie reacties en tips. Ik ben bezig geweest om te kijken waar ik het vergoed kan krijgen in ieder geval bij mijn zorgverzekeraar niet dus nou ga ik kijken bij de gemeente.

Ik word al helemaal blehh als ik eraan denk al dat extra werk en dan met twee kids die de nacht niet doorslapen en hun moeder moet hebben. Ik ben gebroken echt waar ik heb echt niet de puf om schoon te gaan maken maar ja nou moet ik . Ik heb het gevoel dat het niet ophoud na het ene komt het ander weer ja na regen komt zonneschijn na donker komt licht nou ik heb het idee dat het hier altijd regent en donker is . Zelfs mijn vriend die anders behoorlijk positief is heeft het ook helemaal gehad hij zegt ook het is net of dat wij niet gelukkig mogen zijn .Ik zit er even doorheen meiden bedankt in ieder geval.

groetjes lisette

Terug
Bovenaan