Bloeduitslagen bekend

A

Anoniem

Guest
Heb vandaag telefonisch de uitslagen gekregen van de gyn.
Ik heb waarschijnlijk een verstoorde schildklier. Het was een kort gesprek en ben dus maar gaan googlen wat dat voor verband houdt met zwangerschap maar heeft iemand hier ervaring mee of weet er iets mee over?

Ik heb er geen ervaring mee, maar bij mi jis dit ook getest ivm uitblijven van een zwangerschap. Bij mij was mijn schildklier in orde.
Je schildklier (oa) zorgt voor de hormonen in je lichaam. Als je schildklier verstoord is, kan dit zich oa uiten in gewichtstoename/afname en een verstoorde hormoonhuishouding. Dat laatste kan weer tegen je werken als je graag een kindje wilt.

Ik zeg niet dat dit bi jjou het geval is, maar dit is wat ik van mijn gyn heb gehoord. Al weer een tijd terug, dus er kan best een foutje in staan!

Succes!

Liefs Daisy

Verstoord snel of verstoord langzaam...

Helaas hier veel ervaring met een te langzame schildklier. Gelukkig (voor mij) al heel wat jaren en ben ik al heel goed ingesteld.
Ik zit nu achter de ipad en dat tikt niet echt lekker voor een lang verhaal, dus doe dat later even bij de pc. Google even op hypomaarniethappy als hij te traag is, daar kan je veel info krijgen en daarnaast hebben ze ook een forum (kan je me ook weer vinden) met zelfs een speciaal onderdeel zwangerschap, want het heeft toch aardig wat invloed, maar die invloed is als je goed bent ingesteld op de medicatie daarna een heel stuk minder, al blijft het tijdens de eventuele zwangerschap opletten, bijstellen en prikken prikken prikken

Owja..heb je de uitslagen (de cijfers). Van de tsh en ft4 ook gekregen? Anders even bellen en opvragen.

Heb je een afspraak of doorverwijzing gekregen naar de internist of endocrinoloog?

Hoi Femmmke,